Вишита сорочка дедалі частіше з'являється не лише на свята, а й у щоденному гардеробі українців. Сучасна мода на вишивку більше не обмежується урочистими подіями.
Дизайнерка та засновниця бренду GAPTUVALNYA Наталія Гергелюк в інтерв'ю РБК-Україна розповіла, як змінилося ставлення до традиційного одягу та що зараз обирають українці.
За її словами, найбільшою популярність сьогодні мають лаконічні сорочки з вишивкою "білим по білому".
"Їх часто вибирають як частину повсякденних образів, і мене це дуже тішить. Адже це означає, що вишита сорочка стає не винятком, а нормою - природною частиною щоденного життя", - пояснює дизайнерка.
Змінилася і мотивація: люди шукають не просто гарний виріб, а його сенс. Їм важливо знати походження орнаменту, символіку й навіть кольори.
"Особливо зворушливо спостерігати, як молодь відкриває для себе вишиванку. Не як обов'язковий дрес-код на день вишиванки, а як частину себе", - додає вона.
"Якщо це вишита блузка, то поєдную її з джинсами, класичними штанами чи спідницями. Це може бути як легкий денний образ, так і більш вишуканий для зустрічей чи подій", - розповідає дизайнерка.
За її словами, у теплу пору року вона щодня носить лляні сукні з вишивкою. А піджаки із колекцій бренду - зручний варіант на міжсезоння.
"Вони ідеально працюють як верхній одяг і додають образу структури, навіть якщо під ним проста лляна сорочка", - каже вона.
Одна з колекцій бренду натхнена регіоном Опілля, який охоплює частину Галичини та Львівщини. У ній традиційні орнаменти трансформовані в сучасні силуети: сукні, блузки, жакети.
Вас може зацікавити