Українські шанувальники McDonald's часто мріють про страви, доступні в інших країнах, але відсутні в українському меню. Адже ця всесвітньо відома мережа адаптує меню відповідно до кожної місцевості. Тому у деяких країнах можна зустріти в McDonald's таке, що вам би навіть у голову не прийшло.
Яких страв не вистачає українцям у меню McDonald's і у яких країнах вони точно є, розповідає РБК-Україна (проєкт Styler).
У філіппінських McDonald's можна скуштувати МакСпагеті - це спагеті з солодкуватим томатним соусом, шматочками сосисок та тертим сиром. Ця страва є популярною серед місцевих жителів. Ціна у Філіппінах становить приблизно 55 філіппінських песо (близько 1 долара США).
У Канаді McDonald's пропонує МакЛобстер - сендвіч з нижнім м'ясом лобстера, змішаним з майонезом, на листі салату в м'якій булочці. Ця сезонна страва особливо популярна в прибережних регіонах. Ціна становить близько 8,99 канадських доларів.
МакЛобстер (скриншот)
В Індії McDonald's адаптував меню до місцевих смаків, запропонувавши МакАлу Тіккі - вегетаріанський бургер з котлетою з картоплі та гороху, приправленою спеціями, з додаванням свіжих овочів і соусу. Ціна становить приблизно 42 індійські рупії (близько 0,50 долара США).
В Японії можна скуштувати Теріякі Бургер - соковиту котлету, покриту солодким соусом теріяки, з майонезом і листям салату в традиційній булочці. Ця страва демонструє японські смаки та є популярною серед місцевих жителів. Ціна становить близько 370 японських єн (приблизно 3,50 долара США).
Класика ранкового меню - англійський мафін, ніжне яйце, канадський бекон і сир, що створюють ідеальний баланс смаків і текстур. І саме такий сніданок можна знайти у меню в США. Ціна такого МакМаффіну - 4 долари США.
Раніше ми писали про те, коли у McDonald's з'явився перший Happy Meal та яка мега-популярна страва була у меню та зникла.
А ще розповідали про те, скільки всього у світі є McDonald's та у яких країнах його зовсім немає.
Під час написання матеріалів використані джерела: офіційні сайти McDonald's для окремих країн, статті з міжнародних ЗМІ.