ua en ru

Українці можуть поскаржитися на погану якість комунальних послуг: як це зробити

Українці можуть поскаржитися на погану якість комунальних послуг: як це зробити Фото: українцям пояснили, як поскаржитися на погану якість комунальних послуг (Віталій Носач, РБК-Україна)

Споживачі, які оплачують комунальні платежі, при погіршенні якості житлово-комунальних послуг можуть поскаржитися.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на пресслужбу Держпродспоживслужби.

Згідно з чинним законодавством, поскаржитися на погану якість комунальних послуг можна, склавши акт-претензію. Потрібно задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.

Як поскаржитися на погані ЖКП:

  • зафіксуйте обставини, до яких призвело ненадання або неякісне надання комунальних послуг (якщо це затоплення, псування майна - фотографуйте пошкоджену техніку, меблі, стіни тощо);
  • письмово зверніться до надавача послуг і повідомте про порушення (рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто, запросивши в канцелярії відмітку про отримання на вашій копії).

Як проходить перевірка:

  • виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом доби з моменту отримання претензії споживача;
  • за результатами перевірки складається акт-претензія у двох примірниках (один примірник передається споживачеві, другий зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком).

Якщо споживач і представник надавача послуг не дійшли згоди, то акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною. Результати перевірки якості надання послуг можуть бути оскаржені в судовому порядку.