The Witcher 4 вже давно офіційно анонсований, але шанувальники франшизи все одно з нетерпінням чекають нових пригод на Континенті. Головною героїнею стане Цірілла, що відкриває свіжий погляд на світ відьмаків і нові можливості для сюжету.
Про всі відомі подробиці про світ, геймплей і персонажів нової гри розповідає РБК-Україна з посиланням на сайт GamesRadar, присвячений відеоіграм та ігрової індустрії.
CD Projekt RED поки не оголосила офіційні терміни релізу та платформи, на яких вийде гра. Навіть приблизні дати не розголошуються. Після підтвердження переходу гри у фазу повного розроблення наприкінці 2024 року, у березні 2025 року у звіті студії пролунала інформація, що запуск The Witcher 4 можливий не раніше 2027 року.
Геймплей The Witcher 4 буде знайомим для тих, хто грав у The Witcher 3: Wild Hunt, але з помітними відмінностями. Дія розгорнеться на Континенті в більш жорсткому і темному фентезі-світі. Циріллі доведеться пройти шлях відьмака в умовах, коли старий світ руйнується навколо неї.
Гра залишиться однокористувацькою RPG з відкритим світом, де рішення гравця впливатимуть на сюжет і наслідки. Цирілла - більш відкрита й активна героїня, ніж Геральт, і її пригоди включатимуть не тільки боротьбу з монстрами, а й протистояння людському злу.
Гравці керуватимуть Цірі, яка тільки починає шлях відьмака. Це відбивається в боях: героїня може не завжди мати перевагу, але зможе завдати вирішального удару в потрібний момент. Особливу увагу приділено використанню магічних здібностей, інтегрованих у бойовий процес, що додає більше можливостей і тактичної глибини.
Розробники зазначають, що нові бої з Цірі стануть серцем геймплея The Witcher 4, поєднуючи традиційні елементи серії з новими механіками.
Цирілла стане головним героєм гри. Прийомна дочка Геральта вже відігравала ключову роль у The Witcher 3: Wild Hunt, а тепер їй належить залишити свій слід на Континенті.
"З одного боку, вона схожа на Геральта - продовжує його цінності: чесність, хоробрість, справедливість. З іншого - у неї є сторона, яку ми раніше не досліджували: похмура, бунтарська, рішуча. Вона знайома, але при цьому свіжа і неймовірно сильна", - пояснює директор сюжету Томаш Мархевка.
Фінансовий директор CD Projekt Петро Нелюбович зазначає, що вибір Цірі відкриває нові можливості для серії як з художнього, так і з наративного боку.
Що стосується інших персонажів, Геральт з'явиться в грі в тій чи іншій формі - його роль підтверджено актором озвучення Дугом Коклом. Поки невідомо, хто ще повернеться в гру, але актриса Деніс Гоф, яка озвучує Йенніфер, поки не підписана на новий проект.
The Witcher 4 стане однокористувацькою RPG із відкритим світом. CD Projekt Red запевняє, що це буде "наймасштабніша і занурююча у світ, гра серії". Новий головний герой передбачає і новий світ для дослідження, а студія вже тизерить темніший і небезпечніший фентезійний всесвіт.
Очікується, що світ гри буде більш непередбачуваним, ніж той, що ми бачили разом із Геральтом: "старий порядок руйнується, а темні сили використовують шанс піднятися". Виживання залежить не тільки від навичок у бою, а й від зв'язків з оточуючими - як на краще, так і на гірше", - зазначає студія.
Гравцям доведеться досліджувати нові регіони, яких не було в попередніх іграх, хоча розмір карти буде приблизно такий самий, як у The Witcher 3.
CDPR прагне створити більш амбітний відкритий світ, використовуючи "перехід між поколіннями" від Witcher 3 до Witcher 4, але при цьому звертається до минулих локацій за натхненням.
Гравцям доведеться приймати складні рішення і досліджувати різні сюжетні гілки. Директор гри Себастіан Калемба наголосив в інтерв'ю IGN, що RPG має давати можливість вибору "навіть якщо емоції в підсумку будуть сумними", тому що "ми хочемо, щоб гравці відчували нагороду за свої рішення".
CD Projekt RED розробляє гру на Unreal Engine 5, відмовившись від власного REDengine, який використовували в The Witcher 3 і Cyberpunk 2077. На The Game Awards 2024 було вперше продемонстровано нову візуальну концепцію серії, яку називають "найпросунутішою" грою CDPR на цей момент.
Кінематографічний трейлер The Witcher 4 використовує не реальний ігровий час, а технології, на яких будується гра, щоб показати візуальний стиль фінального продукту. CDPR підтвердили, що матеріали трейлера взяті з самої гри і "відображають бажаний результат".
Старший технічний аніматор Джуліус Гірбіг зазначив, що перехід на Unreal Engine був "обдуманим рішенням". За його словами, досвід роботи з RED Engine, включно з AAA-відкритими світами з потоковим підвантаженням, тепер передано експертам, які вже багато років розробляють рушії.
Вас може зацікавити: