Як тобі таке Ілон Маск? Українець створив електричний "Запорожець"
Фото: Українець із "Запорожця" зробив власний електромобіль (auto.24tv.ua)
Українець з Кропивницького кинув виклик автомобілям Tesla і створив електричний "Запорожець". Як зізнався винахідник, у нього не було мети побити чийсь рекорд – він просто хотів свій власний електромобіль на кожен день.
Деталі про унікальний автомобіль розповіли на порталі Auto24.
Житель Кропивницького Дмитро придбав раритетну модель "Запорожця" ЗАЗ-965 ("горбатий") і почав перетворювати його в машину з електроприводом. Зовнішній вигляд він постарався зберегти повністю, хоча від деякого тюнінгу не втримався.
Двигун для свого електромобіля Дмитро зробив сам, а батарею склав з частини тягового акумулятора від Nissan Leaf. Він використовував 9 модулів, які видавали 3,9 кВт.
Це небагато, але для невеликих поїздок винахіднику цього вистачало – влітку на одній зарядці "Запорожець" міг проїхати 55 км, взимку – лише 30, оскільки працював обігрівач. Машину Дмитро використовував як повсякденний транспорт.

Українець створив власний електромобіль
Через кілька років власнику маленького електромобіля захотілося більшої динаміки, і він взявся за повне перероблення свого агрегату. Заодно довелося частково переробити ходову і кузов.
Спочатку батарея планувалася невелика, відповідно і двигун повинен був бути на невелику робочу напругу. В основу Дмитро знову взяв силовий агрегат від Nissan Leaf і знову почав вручну майструвати: стартер перемотав заново своїм проводом, перерахувавши обмотку так, щоб двигун працював від струму напругою не 400 вольтів, а 30-75 В.
Коробку передач залишив від ЗАЗ, але в ній залишилася лише третя і четвертий ступені, решта – видалив, в тому числі й задню. Реверс машина давала електричним шляхом, шляхом змін електродвигуна.
Але в такому вигляді "Запорожець" проїздив недовго, і Дмитро зрозумів, що для справжньої динаміки потрібна повномасштабна батарея і потужний двигун.
Під час третього перероблення автомобіль отримав штатний двигун від Nissan Leaf, з якого можна зняти до 200 кВт потужності. Але для цього потрібен був тяговий контролер, який Дмитро зібрав своїми руками на основі блоку від Chevrolet Volt.
_31.jpg)
_5.jpg)

Українець створив власний електромобіль на базі "Запорожця"
Крім того, довелося поставити на машину широкі колеса великого діаметра і переробити задню підвіску. Також він посилив важелі, і маточини замінив нісановськими з дисковими гальмами. Через великі колеса довелося збільшити вирізи задніх колісних арок.
Минулого тижня відбувся тестовий заїзд 52-річного "Запорожця" і він легко перевищив швидкість в 100 км/годину. Розгін він набрав за 6, 43 секунди – це вражаючий показник.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що названі найнадійніші б/в авто з США, які найчастіше обирають українці
А також розповідали про те, що стало відомо, які зміни в законі про розмитнення чекають власників "євроблях"