ua en ru

За минулий рік служба "104" "Чернігівгазу" відреагувала на майже 21 тис. заявок споживачів

За минулий рік служба "104" "Чернігівгазу" відреагувала на майже 21 тис. заявок споживачів Фото: газ (УНІАН)

Левова частка дзвінків на АДС надходить саме від містян - мешканців багатоквартирних будинків

Впродовж 2017 року на екстрений номер "104" ПАТ "Чернігівгаз" надійшла майже 21 тис. дзвінків від споживачів газу регіону, що на 23% більше аніж в 2016 році. Фахівці компанії виявили та усунули понад 17,5 тис. витоків газу, що дозволило вчасно попередити можливі надзвичайні ситуації. Про це повідомляє прес-служба компанії.

В ході опрацювання заявок служба "104" подолала відстань в 560 тис. км, при цьому витративши понад 75 тис. літрів пального. Якість роботи аварійної служби залежить від рівня оснащення. Однак в діючому тарифі на розподіл природного газу не передбачено коштів для закупівлі сучасних приладів і спецтехніки, тому аварійники змушені працювати в обмежених бюджетних рамках.

"Автомобілі і їх комплектація відіграють дуже важливу роль. На сьогодні для більш ефективної роботи служби існує потреба інвестувати близько 7 млн гривень на оновлення автопарку спецтехніки, що вже стала непридатною для використання, а також придбання приладів та матеріалів необхідних для виконання робіт. Але в тарифі на розподіл газу, затвердженому Нацкомісією, ці кошти не передбачені", - поінформував технічний директор "Чернігівгазу" Віталій Черчович.

Левова частка дзвінків на АДС надходить саме від містян - мешканців багатоквартирних будинків. Головною причиною є природне старіння житлового фонду. В Чернігові 30% газифікованих будинків зведено в 60-70 роки. Тому внутрішньобудинкові газові мережі потребують від власників та балансоутримувачів додаткових витрат на підтримку. У будинках, збудованих в 70–90 роках. фізичний знос газогонів теж наближається до критичної межі. А це 50% житлового фонду Чернігова.