Instagram готує важливе нововведення, за яке доведеться заплатити
Instagram проводить тестування нової стрічки, де буде видно пости лише тих користувачів, які пройшли верифікацію за попередніми стандартами. З'явиться новий перемикач, розташований під опціями "Підписувачі" та "Вибране" після натискання логотипу Instagram в мобільному додатку.
Про це пише РБК-Україна (проект Styler) із посиланням на сайт веб-сайт про комп'ютерну техніку та гаджети The Verge.
Адам Моссери, керівник Instagram, повідомив про проведення випробувань нової функції у соціальній мережі. Цей інноваційний перемикач дозволить користувачам перейти у стрічку, в якій буде видно виключно верифіковані акаунти.
Моссери підкреслив, що вони розглядають цю можливість як новий інструмент для управління змістом та метод просування для брендів та творців. Важливо, що нова функція буде доступна через підписку, і її вартість становить 11,99 доларів у веб-версії та 14,99 доларів у мобільному додатку.
Перемикач в стрічці, щоб бачити лише верифіковані акаунти (фото: Meta)
Користувачі, які планують придбати цю передплату, повинні відповідати кільком критеріям:
- Вік старше 18 років
- З профілем, в якому вказано повне ім'я та основна фотографія з особою
- У профілі включено двоетапну автентифікацію, яку можна пройти після оплати
- Профіль має відповідати мінімальним умовам активності, мати певну історію публікацій
- Ім'я та фотографія у профілі повинні відповідати даним у державному посвідченні особи
На даний момент не повідомляється, наскільки широко розповсюджений тест нової функції або хто з користувачів отримає доступ до неї. Моссери закликав усіх зацікавлених користувачів "повідомити, якщо вони зацікавлені у використанні цієї можливості".
Meta, компанія, що володіє Instagram і Facebook, представила програму Meta Verified для своїх платформ на початку цього року. Вона пропонує користувачам верифікованих акаунтів ряд переваг, включаючи знак перевірки, покращену підтримку, додаткові стікери та додатковий захист від наслідування.
Раніше ми писали, що Instagram запускає нову функцію, яка сподобається усім.
А ще у нас є матеріал про те, як податкова слідкує за онлайн-продажами в Instagram та Facebook.