5 факторів фантастичного успіху Діснейленду
Діснейленд - це точно мрія кожної дитини, адже саме там базуються найбільші та найоригінальніші атракціони, а також звідти родом всім улюблені мультяшні персонажі.
Про успіх Діснейленду розповідає РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Instagram-профіль Injeer.digital
Тематизація
Тематизація - це головна фішка Діснейленд.
Акторам суворо заборонено знімати костюми, а також зʼявлятися в одному місці в образах однакових персонажів.
Працівники навчаються копіювати підпис персонажа, щоб автографи були однакові.
Арома-маркетинг. На центральній алеї парку є вентиляційні отвори, якими з самого ранку розносяться запахи попкорну та ванілі
Робочі зони співробітників та інші "не казкові" місця ретельно приховані від очей відвідувачів.
Сервіс
Щоночі Діснейленд прибирають настільки ретельно, що ви можете в кущах сховати обгортку з цукерки, але прибиральники її все одно знайдуть.
Урни розміщені кожні 27 футів, адже це приблизна відстань, коли людина встигає пройти, зʼїдаючи хот-дог чи пончик.
Disneyland не забороняє, він просто не створює зайвих спокус для відвідувачів: тут не продають жуйку та арахіс, бо гумка прилипає до взуття, а арахіс є сильним алергеном.
Розуміння цільової аудиторії
Для акторів тут діє правило "No give five", що означає "не давати пʼять" дорослим. Вся увага має приділятися головній цільовій аудиторії - дітям.
Також існує правило "без сліз" - No sad kids. Якщо співробітник бачить дитину, що плаче, він повинен зробити все, щоб її втішити: розважити, замінити морозиво, що впало, і так далі.
Увага до кожного клієнта
Попри величезну кількість гостей, працівники ніколи не залишать без уваги жодного відвідувача: вони вітають дітей при вході, дарують їм кульки та сувеніри, щоб кожен почував себе важливим.
Цікавий факт: тут існує правило обіймів, згідно з яким аніматори, що вдягнені в костюми персонажів не мають права перші припинити обійми. Це мають зробити сам діти.
Створення історії
У Disney є підхід: спочатку створюється історія, а потім створюється ціла лінійка продуктів навколо неї.
Як наголосили в статті Forbes, "стратегія контент-маркетингу Disney йде у зворотному напрямку в порівнянні з більшістю брендів: коли всі починають з фізичного продукту, а потім будують навколо нього історію, Disney роблять навпаки". Дісней опанував здатністю викликати емоції, що є важливим аспектом в маркетингу.
Як застосувати ці ідеї у себе:
- якщо у вас є фірмовий стиль, переконайтеся, що він є скрізь: на візитівках, сайті, брендованих речах
- перевершуйте очікування клієнтів: дайте людям більше, ніж просто сервіс.
- шукайте емоційний підхід до кожного клієнта, а не просто продавайте товар.
- пройдіть шлях, як його проходить клієнт, щоб взнати слабкі та сильні сторони та вдосконалитись.
Працівник компанії згадує: "Щоб вивчити бажання гостей ми спостерігали за ними поблизу, стояли з ними в чергах, разом каталися на атракціонах і їли в кафе. Безпосередня взаємодія дозволила нам побачити їхню реакцію".
Раніше ми розповідали про найочікуваніші мультфільми 2024 року.
Також читайте про 10 легендарних мультфільмів від Disney, які досі підкорюють серця.