Федеральна комісія зв'язку США заборонила імпорт усіх безпілотних літальних апаратів, критично важливих компонентів для них, а також всього обладнання для зв'язку та відеоспостереження.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт комісії.
Заборона насамперед торкнеться китайських виробників, таких як SZ DJI Technology та Autel Robotics.
Міністерство оборони США довгі роки вимагало заборони на дрони китайської DJI. Військові стверджують, що Компартія Китаю може отримати доступ до інформації, яку вони збирають під час використання. Армія США заборонила військовослужбовцям користуватися безпілотниками DJI ще 2017 року.
На частку DJI припадає від 70% до 90% безпілотників у США, які використовуються в комерційних цілях. І як зазначають співрозмовники газети, китайські дрони просто не мають американської альтернативи — як за ціною, так і за технічними характеристиками.
Приватні користувачі та компанії, які чекали на введення заборони, останнім часом витратили значні суми на купівлю літальних апаратів, акумуляторів та запчастин, щоб забезпечити себе запасами китайського обладнання.
Офіційний представник МЗС Китаю Лінь зазначив, що американська сторона має виправити свої помилкові дії та забезпечити чесне, справедливе та недискримінаційне середовище для китайських підприємств.
З аналогічною позицією виступило Міністерство торгівлі Китаю. Представник Мінторгу закликав США негайно скасувати заборону на видачу дозволів FCC на імпорт та продаж нових типів дронів DJI.
Нагадаємо, кілька тижнів тому стало відомо, що адміністрація Трампа призупинила плани ввести санкції проти Міністерства державної безпеки Китаю. Їх планували запровадити через шпигунство, але не зробили цього, оскільки ці заходи можуть зірвати торговельне перемир'я між країнами.
Також ми писали, що Китай призупинив заборону на експорт до США галію, германію, сурми, надтвердих матеріалів та інших рідкоземельних металів, які було заборонено експортувати з грудня 2024 року.
Крім того, 6 листопада Китай вирішив на рік призупинити обмеження щодо постачання товарів подвійного призначення 31 американській компанії, переважно з оборонної та аерокосмічної сфер.