Сьогодні вдень 22 серпня у "Приват24" зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.
Про це повідомляє РБК-Україна.
Користувачі скаржаться, що не можуть увійти в застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера. Під час спроби авторизації на сайті система видає повідомлення "Авторизація відхилена".
З чим пов’язана ця проблема, наразі невідомо. На офіційних сторінках ПриватБанку у соцмережах та на сайті немає жодних повідомлень про технічні складнощі або планові роботи.
Як пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга в коментарі РБК-Україна, у роботі "Приват24" спостерігаються тимчасові перебої, але фахівці вже працюють над відновленням сервісу.
"Доброго! Наразі у клієнтів можуть спостерігатися складнощі з авторизацією та проведенням деяких платежів в Приват24. Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", - йдеться у повідомленні.
Оновлено о 14.48
Стабільна робота сервісів відновлена.
Раніше в компанії завжди заздалегідь попереджали про проведення регламентних роботів.
Так, наприклад у банку пояснювали, що регламентні роботи проводяться для забезпечення безперебійної роботи сервісу та безпеки операцій із платіжними картками.