"Київстар" оновлює тарифи: що зміниться вже цього тижня й для кого
"Київстар" планує зміни в деяких тарифах абонентів (фото: Віталій Носач, РБК-Україна)
Провідний український оператор телекомунікацій "Київстар" оголосив про зміни в деяких тарифах і додаткові можливості для абонентів.
Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на прес-службу компанії.
З чим пов'язане оновлення тарифів "Київстар"
Українцям розповіли, що оновлення умов обслуговування деяких тарифів планують запроваджувати для того, щоб:
- підтримувати стійкість мережі;
- забезпечити абонентів якісними послугами.
Зазначається, що таке рішення зумовлене зростанням вартості ключових ресурсів, зокрема електроенергії для підприємств, яка у вечірні пікові години здорожчала на 60%.
"Через часті відключення електроенергії також істотно збільшилася потреба в паливі для генераторів і логістики", - додали у компанії.
Уточнюється, що в листопаді 2025 року обсяги споживання палива зросли більш ніж у 7,5 раза (порівняно з літнім періодом).
"Такі витрати є критично важливими, аби цілодобово підтримувати стабільність мережі", - повідомили у прес-службі оператора.
Що зміниться для абонентів і коли саме
Згідно з інформацією, наданою в "Київстар", вже з четверга, 18 грудня 2025 року, та впродовж початку 2026 року будуть поступово оновлюватися умови деяких тарифів передплати.
Крім того, починаючи з 1 січня 2026 року та впродовж наступних кількох місяців - зміни торкнуться:
- деяких контрактних тарифів;
- деяких тарифів для бізнесу.
Повідомляється, що разом з оновленими умовами абоненти "Київстар" отримають додаткову можливість без доплати збільшити обсяги визначених послуг у тарифі.
"Якщо нові умови тарифу вам не підійдуть, ви також зможете вибрати інший тариф передплати або перейти на тариф контракту, який відповідатиме вашим потребам", - пояснили абонентам.
Хто і як може дізнатись про оновлені умови
Насамкінець у "Київстар" розповіли, що про оновлені умови людей повідомлять завчасно.
"Абоненти отримають SMS, а координатори бізнес-клієнтів - лист на e-mail із деталями", - уточнили в компанії.
Крім того, щоб дізнатися більше про зміни, громадянам радять:
- зателефонувати на 477*9;
- завітати у "Мій Київстар";
- стежити за оновленнями на офіційному сайті.
Нагадаємо, 20 листопада мобільний оператор "Київстар" заявив про один із найскладніших періодів у роботі мережі. Тоді без електропостачання залишилось близько 30% інфраструктури компанії.
Тим часом у ДТЕК повідомили, яка різниця між екстреними відключеннями й блекаутом.
Читайте також, чи готові мобільні оператори до "блекаутів" та чи буде в українців зв'язок попри регулярні атаки РФ на енергетичну інфраструктуру й сезонне похолодання, які призводять до тривалих відключень електроенергії у різних областях.