ua en ru

"Київстар" оновлює тарифи: що зміниться вже цього тижня й для кого

"Київстар" оновлює тарифи: що зміниться вже цього тижня й для кого "Київстар" планує зміни в деяких тарифах абонентів (фото: Віталій Носач, РБК-Україна)

Провідний український оператор телекомунікацій "Київстар" оголосив про зміни в деяких тарифах і додаткові можливості для абонентів.

Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на прес-службу компанії.

З чим пов'язане оновлення тарифів "Київстар"

Українцям розповіли, що оновлення умов обслуговування деяких тарифів планують запроваджувати для того, щоб:

  • підтримувати стійкість мережі;
  • забезпечити абонентів якісними послугами.

Зазначається, що таке рішення зумовлене зростанням вартості ключових ресурсів, зокрема електроенергії для підприємств, яка у вечірні пікові години здорожчала на 60%.

"Через часті відключення електроенергії також істотно збільшилася потреба в паливі для генераторів і логістики", - додали у компанії.

Уточнюється, що в листопаді 2025 року обсяги споживання палива зросли більш ніж у 7,5 раза (порівняно з літнім періодом).

"Такі витрати є критично важливими, аби цілодобово підтримувати стабільність мережі", - повідомили у прес-службі оператора.

Що зміниться для абонентів і коли саме

Згідно з інформацією, наданою в "Київстар", вже з четверга, 18 грудня 2025 року, та впродовж початку 2026 року будуть поступово оновлюватися умови деяких тарифів передплати.

Крім того, починаючи з 1 січня 2026 року та впродовж наступних кількох місяців - зміни торкнуться:

  • деяких контрактних тарифів;
  • деяких тарифів для бізнесу.

Повідомляється, що разом з оновленими умовами абоненти "Київстар" отримають додаткову можливість без доплати збільшити обсяги визначених послуг у тарифі.

"Якщо нові умови тарифу вам не підійдуть, ви також зможете вибрати інший тариф передплати або перейти на тариф контракту, який відповідатиме вашим потребам", - пояснили абонентам.

Хто і як може дізнатись про оновлені умови

Насамкінець у "Київстар" розповіли, що про оновлені умови людей повідомлять завчасно.

"Абоненти отримають SMS, а координатори бізнес-клієнтів - лист на e-mail із деталями", - уточнили в компанії.

Крім того, щоб дізнатися більше про зміни, громадянам радять:

  • зателефонувати на 477*9;
  • завітати у "Мій Київстар";
  • стежити за оновленнями на офіційному сайті.