Скандал з Укрзалізницею і клопами отримав продовження
Укрзалізниця шокувала пасажирку жахливими умовами
Укрзалізниця, яка потрапила в скандал через клопів в люксовому вагоні Рахів-Київ, на скаргу пасажирки не відповідає. В організації жінці обіцяли передзвонити, але так цього і не зробили. Про це Марічка Криштопа повідомила на своїй Facebook-сторінці.
"А поки наші ЗМІ називають мене "жертвою клопів" (насправді, немає. жертви - це вже зовсім мертві), а російські - "бандерівською хвойдою, якій так і треба" Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, на гарячій лінії якої обіцяли зателефонувати вдень, мовчить", - написала Марічка.
Автор посту обурена бездіяльністю Укрзалізниці і вважає, що якщо вагон у неналежному стані -то його просто не потрібно надавати людям.
"Не можете дати нормальний вагон - зніміть взагалі, не справляються люди у вас з прибиранням - знайдіть інших, не вмієте виходити гідно з ситуації - то вчіться", - написала Марічка.
Укрзалізниця влипла в новий скандал: і це не тільки таргани
Також автор посту зазначила, що не треба її називати "мажоркой", гроші вона чесно заробила. Також вона опублікувала фотографію квитків, щоб люди не думали, що її пост фейковий.
Скріншот поста (facebook.com/marichka.kryshtopa)
Як ми раніше писали, Укрзалізниця потрапила у черговий скандал через клопів у вагоні люкс у потязі сполученням Рахів - Київ. Про це повідомила пасажирка, якою довелося зіткнутися з неналежними умовами поїздки при дуже високій вартості квитка.