ua en ru

У маршрутках Києва кардинально міняються правила: українська мова і ніякого шансону!

У маршрутках Києва кардинально міняються правила: українська мова і ніякого шансону! Правила перевезень пасажирів у маршрутках Києва змінять (РБК-Україна)

У Києві оновили правила для маршруток. В новому договорі між перевізниками і владою більшість формальних пунктів попередніх документів замінено на реальні.

Наприклад, кондиціонер. Раніше, якщо він і був у маршрутці, це не означало, що він справний, працює, а перевізник не шкодує на це пального.

Про те, що ще зміниться у київських маршрутках - читайте у матеріалі нижче.

Які зміни відбулися у маршрутках Києва

У своєму Telegram-каналі заступник голови КМДА Костянин Усов розповів, що відтепер, наприклад, перевізники повинні забезпечити в салоні маршруток граничний температурний режим. Мова йде про не більше 22 градусів влітку, та не менше 15-ти зимою.

Крім того, відтепер у маршрутках столиці:

  • не буде "блатних пісень і постерів із Сабріною", адже забороняється будь-яке шумове (музика) або візуальне (плакати, компакт-диски, іграшки) забруднення салону
  • з'явиться мінімум 5 кнопок зупинки на вимогу
  • водії та кондуктори будуть спілкуватися з пасажирами виключно українською мовою
  • за кабіною висітиме плакат визначеного зразка, у якому буде інформація про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів і способи зворотного зв’язку

У маршрутках Києва кардинально міняються правила: українська мова і ніякого шансону!

Ось такі плакати з'являться на кабінах водіїв (t.me/usov_ua)

Також водії мають бути одягнені в типову уніформу, кожен з них повинен пройти курс домедичної допомоги та інструктаж щодо особливостей посадки/висадки пасажирів з інвалідністю.

А за куріння водія у салоні маршрутки йому загрожує звільнення.

Як відомо, перший загін "маршруток по-київськи" стартує на маршруті №150 вже 28 липня.

У маршрутках Києва кардинально міняються правила: українська мова і ніякого шансону!

Салони маршруток буде змінено (фото: facebook.com/kyivcity.gov.ua)

"Перевізники, які ще працюють за старими договорами, отримають додаткову угоду з ключовими пунктами нового договору. Їм теж доведеться прийняти нові правила", - резюмував Усов.