ua en ru

Киянин поскаржився на "Ощадбанк" через позбавлення субсидії: що сталося

Киянин поскаржився на "Ощадбанк" через позбавлення субсидії: що сталося Фото: відділення "Ощадбанку" (Віталій Носач, РБК-Україна)

На "Ощадбанк" поскаржився клієнт і звинуватив фінансову установу в тому, що його показання квартирних лічильників, передані через сервіс інтернет-банкінгу, не надходили постачальникам комунальних послуг. У підсумку у чоловіка штучно утворилася велика заборгованість за комуналку, і його позбавили субсидії.

Про це киянин написав у відгуках про банк на сайті "Мінфін".

Обурений клієнт переконаний, що всьому виною - недосконалість програмного забезпечення онлайн-банкінгу "Ощад 24/7".

Також він уточнив, що його показання в квитанціях банк не передавав постачальникам компослуг протягом двох років.

"В результаті величезної заборгованості перед комунальниками, що штучно утворилася у мене з вини "Ощадбанку", я був позбавлений житлової субсидії. На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників "Ощадбанк" відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту", - пише житель столиці.

Чоловік заявляє, що банк "робить все, щоб уникнути відповідальності", і різко негативно висловлюється про ставлення "Ощадбанку" до своїх клієнтів.

Що відповіли в "Ощадбанку"

У самому банку відреагували на скаргу і зауважили, що завданням фінустанови є проведення платежу за вказаними реквізитами, який вводить клієнт.

"Звичайно, та інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники тощо) передається до організації-отримувача. При цьому це не звільняє від відповідальності за своєчасність та правильність передачі показників користувача комунальних послуг", - йдеться у відповіді "Ощадбанку".

Реакція українців на ситуацію

У коментарях українці звертають увагу, що для передачі показань як правило передбачені певні дати, які вказуються в платіжках (зазвичай по воді 20-го числа, по електроенергії та газу 1 числа), і відсилаються вони адресно на сайтах постачальників послуг в особистому кабінеті або в мережі.

  • Показання лічильників з квитанцій про оплату ніхто не вносить в базу нарахувань та ще й заднім числом. Невже так важко прочитати правила надання відповідних послуг ЖКГ та порядок передачі показань приладів обліку…
  • А причому тут банк? Показання давно передаються через сайти Інфоксоводоканалу, Облгазу та Обленерго. По воді зазвичай передаються показання з 20 по передостанній день місяця, за світло і газ з 1 по 6 число поточного місяця за минулий місяць. А в платіжках вони вказуються для галочки. І цікаво, як при оплаті комунальних послуг у Вас утворилася заборгованість?
  • Все досить прозаїчно... клієнт платив за лічильником, але не передавав показання приладів обліку. Водоканал не отримуючи показань лічильників нараховував за нормами споживання - ось і утворилася різниця між сумою нарахувань і фактичними платежами... Ну і як заведено - винні всі навколо, навіть "Ощадбанк", але тільки не автор відгуку…