ua en ru

Apple вдвічі скорочує виробництво iPhone 5C, - джерела

Apple може скоротити виробництво нещодавно представлених бюджетних смартфонів iPhone 5С у два рази.

Apple може скоротити виробництво нещодавно представлених бюджетних смартфонів iPhone 5С у два рази, повідомляє інтернет-видання CNet з посиланням на китайський C Technology.

Фотогалерея: "iPhone 5S і iPhone 5C надійшли до продажу"

Через попит, який не виправдав очікувань купертинського гіганта, виробництво смартфонів даної моделі, можливо, доведеться знизити вдвічі - із 300 тис. одиниць до 150 тис., передає "Росія 24".

iPhone 5С був представлений публіці разом з топової моделлю 5S і став першою спробою компанії зайняти сегмент доступних пристроїв.

У iPhone 5C частково повторюються характеристики старших моделей, у тому числі 4-дюймовий дисплей Retina, процесор A6 і 8-мегапіксельна камера iSight, і при всьому цьому із тривалим часом автономної роботи. За заявою компанії, iPhone 5C підтримує більше частот LTE, ніж будь-які інші смартфони у світі. Він поставляється з новою камерою FaceTime HD і оновленою операційною системою iOS 7.

Однак, незважаючи на хороші технічні характеристики, "бюджетним" апарат назвати складно - він коштує ненабагато дешевше флагманського 5S, який був представлений одночасно із 5C. Тому резонно припустити, що споживачі вирішують додати трохи і купити топову модель "яблучного" ​​пристрою, якщо вже вирішили оновити свій мобільний гаджет.

В Україні початок офіційних продажів iPhone 5S і iPhone 5С намічено на кінець жовтня. iPhone 5C поставляється у блакитному, зеленому, рожевому, жовтому і білому кольорах за ціною від 5 тис. 199 грн за модель 16 Gb.

Нагадаємо, собівартість флагманського смартфона від Apple iPhone 5S становить 199 дол., підрахували експерти IHS ISuppli.

Напередодні повідомлялося, що iPhone 6 зі збільшеною діагоналлю 4.8" допоможе Apple пожвавити попит на гаджети.

Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, аудіоплеєрів і телефонів. Реалізує частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані у США, Канаді, Великій Британії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. осіб.