ua en ru

"Український експрес" випробовує залізничну інфраструктуру на маршруті Київ - Дніпропетровськ

Швидкісний потяг «Український експрес» вже здійснює тестові рейси на напрямку Київ-Дніпропетровськ. Про це повідомляє прес-центр «Укрзалізниці».

Стан готовності інфраструктури та поведінку електропоїзда на маршруті перевірили заступник генерального директора «Укрзалізниці» Ігор Гладких, директор «Української залізничної швидкісної компанії» Леонід Лобойко та фахівці, які готують напрямок до запуску нового потяга. Під час тестового рейсу проходили обкатку поїзні бригади (машиніст і помічник машиніста), а також стюарди.

«Купити поїзд - ще не значить, що він відразу зможе поїхати з великою швидкістю. Для цього потрібно підготувати інфраструктуру: колії, стрілочні переводи, переїзди, контактну мережу, пристрої сигналізації та зв'язку та інші, за допомогою яких здійснюється управління рухом поїздів. Тут потрібно підходити комплексно. Останні два місяці на напрямку Київ-Дніпропетровськ ведуться інтенсивні роботи, щоб «Український експрес» міг показати свою головну конкурентну перевагу - швидкість і плавність руху», - зазначив Ігор Гладких.

На цьому напрямку залізничники вже модернізували 82,4 км колії, поклали 34 комплекти нових стрілочних переводів, провели комплексно оздоровчий ремонт 25,4 км колії та середній - 31 км шляху, триває заміна рейок.

Розгорнута довжина напрямки Київ-Дніпропетровськ - 959,4 км (загальна довжина всіх парних і непарних шляхів на напрямку), експлуатаційна - 531 км. Для підвищення допустимих швидкостей бар'єром на цьому напрямку є велика кількість кривих ділянок - 39,7% розгорнутої довжини, на яких шлях нагадує серпантин.

«Це складний напрямок, особливо від станції Миронівка до ст. Тараса Шевченка, через криві ділянки колії треба буде зменшувати швидкість. До того ж в кривих збільшуються витрати електроенергії і навантаження на ходові частини поїзда. Але в новому рухомому складі пасажири не відчують поштовхів і дискомфорту, до того ж машиністам набагато зручніше їм управляти, ніж звичайною технікою», - зазначив машиніст швидкісного потягу Михайло Соколов.

У Дніпропетровську учасники інспекційної поїздки оглянули вагонне депо, де перевірили його потенціал і перспективи для сервісного та мінімального технічного обслуговування «Українського експреса» між рейсами. Основне техобслуговування електропоїзди буде здійснюватися в новому високотехнологічному центрі станції Дарниця.

Читайте також: "Укрзалізниці" буде легше залучати довгострокові кредитні кошти за прийнятними відсотковими ставками за сприяння уряду, - експерт