Facebook заборонила рекламу на основі етнічної приналежності користувачів

НовиниТелеком & IT    14.11.2016 - 18:41
Фото: Facebook заборонила рекламу на основі етнічної приналежності користувачів
Фото: Facebook заборонила рекламу на основі етнічної приналежності користувачів

Facebook прийняла таке рішення після консультацій з низкою правозахисних організацій і державних діячів

Соціальна мережа Facebook повідомила про заборону реклами на основі етнічної приналежності в категоріях житла, роботи або кредиту. Про це говориться в офіційному блозі компанії.

"Дискримінаційної реклами немає місця на Facebook", - йдеться в повідомленні.

Facebook прийняла таке рішення після консультацій з низкою правозахисних організацій і державних діячів.

Раніше соцмережа звинуватили в тому, що вона дає рекламодавцям можливість виключати користувачів з цільової аудиторії на основі расової або етнічної приналежності. Крім того, компанії був поданий груповий позов зі звинуваченням у тому, що інструмент цільової реклами є дискримінаційним.

Нагадаємо, у Facebook Messenger з'явився новий вид реклами.

У Facebook Messenger з'явився новий вид реклами Facebook пообіцяв пом'якшити цензуру
Теги: Facebook
Читайте в розділі

МОН має намір залучити Microsoft до реалізації освітньої онлайн-платформи

У WhatsApp додано офлайн-режим

Нацрада знову відмовила каналу "112 Україна" у переоформленні регіональних ліцензій

On Top