Така вже сила традицій – маленькі авто у нашій країні не сприймають всерйоз. Журналісти РБК-Україна Авто взяли на себе сміливість розповісти, коли їх таки варто обирати при покупці.
Про п’ять хибних стереотипів про автомобілі компактного класу читайте в матеріалі РБК-Україна.
Навіть у законному ареалі існування машинок А-класу – на вулицях великих міст – ми бачимо дуже мало компактних автомобілів. І як на нас, винні тут саме застарілі стереотипи. Шлейф яких тягнеться за нашим суспільством ще відтоді, коли фраза "автомобіль не розкіш, а засіб пересування" сприймалася виключно як вдалий жарт.
У свідомості українських водіїв і пасажирів маленька машина – це та, що приблизно відповідає розмірами горбатому "Запорожцю", "Таврії" та їхнім ще меншим колегам. Якщо говорити офіційно, нинішня класифікація визначає А-клас або city cars (міські автомобілі) як машини довжиною до 3,4 – 3,7 м.
Світовий автопром сформував цей клас у пошуках економічних, екологічних і раціональних з точки зору використання міського простору транспортних засобів. Але в країнах пострадянського простору стосовно цього сегменту домінують інші переконання.
Автомобільчики А-класу мають один вагомий недолік, який не є секретом, але про який слід нагадати: вони чи не найменш універсальні поміж усіх інших класів. Компактна автівка не може бути і міським авто, і сімейною машиною, і магістральним транспортом для далеких поїздок, наприклад, до моря чи в гори. І така машинка не вмістить разом п’ятьох людей із багажем. Тому стосовно мініатюрних моделей найбільш важливо не помилитись з вибором розмірного класу. Тобто ми хочемо сказати, що майбутній власник повинен добре знати, для яких цілей і умов йому буде потрібна машина.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre та Motor.
Нещодавно РБК-Україна розповідало, як неправильний бензин впливає на автомобіль та як виправити ситуацію.