В Київській області повноцінно запрацювала служба 112
Відсьогодні, 27 вересня, в Київській області повноцінно запрацювала служба 112, яка є альтернативою усім іншим гарячим лініям.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка.
Як відзначив Клименко, 112 є "єдиним вікном" для звернення громадян, які опинились у надзвичайній ситуації. Служба є альтернативою гарячим лініям:
- 101;
- 102;
- 103;
- 104.
"Впровадження єдиного номера виклику екстрених служб розпочалося з міста Києва. Майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України", - додав Клименко.
Зокрема на лінію можуть звернутись громадяни з порушенням слуху чи мовлення. Перекладачі жестової мови служби 112 опрацювали понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.
"Не збавляємо темпи й продовжуємо працювати над тим, щоб служба 112 якнайшвидше функціонувала на всій території України", - додав Клименко.
112
На початку вересня 2022 року Верховна рада ухвалила закон про систему екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112. Очікувалось, що систему запустять до кінця 2022 року в пілотному форматі у Києві й Київській області. Втім, в столиці вона була запроваджена вже в липні поточному року.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.