"Нова пошта" впроваджує новий сервіс - термінали самообслуговування, які дозволяють клієнтам швидко та безконтактно відправляти й отримувати посилки.
Про це розповідає РБК-Україна із посиланням на повідомлення пресслужби поштового оператора.
Термінали розроблені для тих, хто хоче:
"Кілька кліків - і посилка вже прямує до одержувача", - зазначають у компанії.
Щоб скористатися терміналом самообслуговування, потрібно:
У компанії наголошують:
Цей сервіс підійде тим, хто не хоче стояти в чергах, надає перевагу самостійності або прагне мінімізувати спілкування. Крім того, це гарне рішення для офісних працівників, підприємців, студентів та інших, кому важлива швидкість і зручність.
Раніше РБК-Україна розповідало, що "Нова пошта" нагадала про послугу "Пункт передачі", яка дозволяє тимчасово залишити посилку, валізу чи інші речі у відділенні, поштоматі або пункті видачі для зберігання чи подальшої передачі. Сервіс працює за принципом "залишив - забрав", підходить для подорожей або доставки без визначеного отримувача. Зберігання - до 7 днів (або до 3 днів для палет), далі - за додаткову плату.
Також ми писали, що українці тепер можуть напряму замовляти одяг і взуття з чеського онлайн-магазину Footshop завдяки партнерству з "Новою поштою". Доставка стартує від 99 гривень, триває щонайменше 4 дні, а повернення - безкоштовне до 30 днів.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.