Кожен підприємець потайки бажає уникнути усіляких бізнес-випробувань й легко подолати усі кризи. Своєю історією успіху та досвідом розвʼязання критичних ситуацій поділився Станіслав Диханов, талановитий розробник та співзасновник платформи thefloors.
Про це пише РБК-Україна.
Спочатку айтівець, потім - підприємець і науковий діяч. У 20 років, ще навчаючись у ДНУ імені Олеся Гончара на факультеті прикладної математики, Станіслав Диханов відкрив свій перший бізнес - компанію Adart Digital, з послугами з онлайн-маркетингу й створення сайтів для бізнесів. Це був 2015 рік і айтівець з командою просували компанії через SEO та PPC - серед клієнтів були продавці преміальних товарів від ювелірних виробів до автомобілів та квартир. Останніх було найбільше, тож Диханов повністю змінив фокус агенції на ринок нерухомості.
"Ми проходили курси, експериментували зі стратегіями та гіпотезами виключно для цього ринку. Доволі швидко ми побачили результат й активізувалися ще більше", - пояснює Станіслав, плавно підводячи до іншого свого IT продукту - thefloors.
Народився він з потреби в окремому ресурсі, який може забезпечити дві функції: онлайн-базу приміщень для відділу продажів та віджет інтерактивних планувань.
"thefloors просто підключається до сайту забудовника, як віджет. Так люди можуть інтерактивно вибирати собі квартиру, а забудовник гідно представляти свій проєкт", - розповідає Диханов.
За рік до того, як айтівець став співзасновником програми, він брав участь у Битві стартапів у Дніпрі у 2017 році, де блискуче презентував ідею і thefloors отримала найбільше балів.
"У наших планах було масштабування за кордон, але для цього спочатку треба було створити порядок у вже знайомій нам системі на знайомому ринку. Тому близько трьох років ми займалися цим: спрощували роботу менеджерів, інтегруючи у thefloors систему CRM, налагоджували ефективну співпрацю між відділами маркетингу та продажів й розробили власний коннектор”, - каже Станіслав.
Мова про унікальний спосіб передачі даних у Ві систему, завдяки якій внутрішня система платформи щодня оновлюється й швидко відповідає на усі питання стосовно кожного відділу компанії.
Організація процесів інтегрувалася якраз вчасно, бо у лютому 2022 року почалося повномасштабне вторгнення Росії в Україну й український ринок первинної нерухомості тимчасово завмер.
"Ми почали активно шукати можливості співпраці із закордонними ринками. Наші послуги виявилися актуальними для ОАЕ, Туреччини та Європи. Так почалася наша міжнародна історія", - розповідає Диханов.
У другій половині 2022 року thefloors частково відновили роботу в Україні та продовжили будувати ділові стосунки з іноземними клієнтами, зокрема з країн СНД (звісно, крім країни-агресора). У 2023 році компанія вийшла на ринки Казахстану, Грузії та Киргизстану, як номер один у своїй ніші.
"Це був рік масштабних досягнень. Ми почали вести комплексний проєкт для забудовника з Казахстану, де надавали дуже багато послуг: від налаштування CRM до розробки скриптів продажів та навчання відділу продажів", - з гордістю згадує Станіслав.
Нині Диханов підтримує стабільну роботу thefloors й прагне вивести компанію у нові країни Європи та в США й закріпитися там. Керує підприємцем окрім бізнесових інтересів й інтерес науковий - не дарма ж він має докторський ступінь, десятки опублікованих наукових статей, одна з яких є в Skopus, талант до керування командою та постійне прагнення до розвитку.
З моменту заснування thefloors у доробку Станіслава декілька вагомих перемог: з 2018-го він є членом Спілки українських підприємців; у 2021 році став членом журі на XM Leader Awards та взяв участь в Alliance Top Award 2021 у номінації Innovative Startup, Business & Economy; а у 2023 році був серед журі Astra Global Startup Pitching Competition й виграв нагороду в номінації Crisis Leader of the Year на European Business and Finance Awards.
Цього року Диханов прагне вийти щонайменше на 300 000 доларів обороту й готується до виставки нерухомості наприкінці квітня у Ташкенті.
"Треба брати й робити те, що для вас важливе і на що ви можете вплинути. Головне правило підприємця, аби реалізувати бажане з мінімальними втратами часу та грошей - поспілкуватися з мінімум десятьма підприємцями, яким це вдалося. Долайте свій шлях через чужий досвід. Це нормально і це працює", - каже він.