У рейтингу брендів змінився лідер: скільки коштує найдорожча у світі компанія
Apple повернула собі титул найціннішого бренду в світі, вперше за три роки змістивши з першого місця конкурента Amazon. Згідно з дослідженням Kantar, вартість бренду виробника iPhone в цьому році досягла 947 млрд доларів, в той час як Amazon опустилася на третє місце.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Bloomberg.
Востаннє Apple була названа найдорожчим брендом у 2015 році.
Louis Vuitton, що належить LVMH SE, став першим люксовим брендом, який увійшов в десятку кращих після зростання вартості на 64% до 124,2 млрд доларів, незважаючи на те, що споживачі повільно повертаються після пандемії. Tesla Inc. підскочила на 18 позицій і зайняла 29-е місце, ставши провідним автомобільним брендом через сплеск інтересу до електромобілів.
В опитуванні Kantar робиться спроба оцінити вплив бренду на ринкову вартість компанії і здатність генерувати продажі.
У 2021 році у Apple було близько 800 млн передплатників на послуги, включаючи розваги і хмарні технології, а її фільм CODA в цьому році став першим фільмом з потокового сервісу, який отримав премію "Оскар" за кращий фільм. Незважаючи на це, ціна її акцій впала на 25% в 2022 році.
Термінові і важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.