В поліції розповіли деталі запровадження пристроїв вимірювання швидкості TruCam

Фото: пристрій TruCam (twitter.com/salajean)
Фото: пристрій TruCam (twitter.com/salajean)

TruCam будуть розташовані у місцях з підвищеним рівнем аварійності

В Україні з 8 жовтня на дорогах міжнародного та національного значення розпочали працювати у пілотному режимі портативні пристрої вимірювання швидкості TruCam, призначені для контролю за дотриманням водіями встановлених швидкісних режимів. Про це сьогодні під час брифінгу повідомив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький, передає кореспондент РБК-Україна.

Як розповіли у патрульній поліції, робоча дистанція пристроїв TruCam сягає 1,2 км і може бути збільшена до 1,5 км.

"Запуск роботи має привентивну дію, а не задля того, щоб покарати і притягнути якнайбільше водіїв до відповідальності. Наше завдання - заохотити і спонукати водіїв зменшити швидкість. Під час пілотного режиму, штрафування водіїв не відбуватиметься", - сказав він, висловивши сподівання, що вже через тиждень запроваджена система контролю швидкості запрацює у звичайному режимі.

"І відбуватиметься притягнення. Яким чином це відбуватиметься – це, в принципі, стандартна процедура, яка передбачає зупинку транспортного засобу, притягнення водія, розгляд справи та винесення постанови. І якщо це перевищення руху на понад 20 км/год, то це відповідальність у вигляді штрафу урозмірі 255 грн, якщо це перевищення швидкості на 50 км/год, то це штрау у розмірі 510 грн", - розповів він. 

За словами Білошицького, цей пристій використовуватиметься працівниками патрульної поліції виключно на ділянках, де стоятимуть попереджувальні знаки про фото- та відеофіксацію руху.

"У нас вже є на сайті зазначено місця, де вони будуть використовуватися і ці місця контролю будуть постійно оновлюватися, тому слідкуйте. Це завжди будуть місця з підвищеним рівнем аварійності. Використання цієї системи є відкрите", - додав Білошицький. 

Він також розповів, що прилад TruCam містить в собі спеціальне шифрування даних, що унеможливлює втручання в дані, які були цим пристроєм створені. 

"Інспектор не має доступу і не може видалити будь-які моменти самостійно, а також прилад містить лічильник зафіксованих правопорушень. Таким чином, наш відділ моніторингу контролюватиме кількість зафіксованих правопорушень і кількість притягнень до відповідальності. Але про це ми говоритимемо з наступного вівторка, адже від сьогодні і по наступний понеділок включно ми працюватимемо в пілотному режимі, тобто без притягенення водіїв до відповідальності, щоб і водії встигли звикнути до того, що відбувається фіксація швидкості, і наші інспектори", - наголосив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції.

Наразі, за його словами, у патрульної поліції 25 таких пристроїв, але в найближчому майбутньому ця кількість зростатиме.

"Ми збільшуватимемо їх присутність на дорогах міжнародного та національного значення. А також в містах, де прослідковується підвищений рівень аварійності. Це перший крок в подальшому розвитку системи фіксації фото- та відкофіксації... Наступним кроком буде запуск пристроїв фіксації у службових автомобілях. Цей аспект вже передбачений програмою безпеки дорожного руху, фінансування закупівлі цих приладів передбачене Фондом дорожнього руху", - сказав Білошицький. 

Також він анонсував запровадження системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху найближчим часом. 

Нагадаємо, патрульна поліція України оприлюднила список трас, на яких з 8 жовтня розпочнеться контроль швидкісного режиму з застосуванням радар TruCam. 

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся