Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету

НовиниЕнергетика    07.11.2016 - 09:51
Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету
Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету
"Київоблгаз" посилює заходи з відключення боржників

З листопада минулого року споживачі природного газу Київщини отримали можливість комплексно дистанційно обслуговуватися за допомогою багатофункціональної платформи - Особистий кабінет на сайті 104.ua. За рік близько 100 тисяч споживачів створили свій аккаунт і відчули переваги сервісу, повідомляє прес-служба "Київоблгазу".

У цілому по країні близько 1 мільйона споживачам газу користуються Особистим кабінетом.

Серед найбільш активних користувачів Особистого кабінету - споживачі Києво-Святошинського району, Ірпеня, Броварів, Борисполя. Найпопулярніша функція сервісу - передача показань лічильника з 1 по 5 число.

"Більше не потрібно витрачати час на черги в облгазі, - ділиться позитивними враженнями від користування Особистим кабінетом клієнт "Київоблгазу" Ірина Малиновська. – Нам запропонували сервіс, користуючись яким я зможу оплатити рахунки за газ не виходячи з дому або не покидаючи робоче місце. Дуже зручно, вся інформація в одному місці. Побільше б таких сервісів, це значно розвантажить роботу комунальних підприємств та збереже час і нерви споживачів".

Читайте в розділі

Енергоблок №4 Запорізької АЕС був відключений від енергосистеми

Новак заявив про відсутність розбіжностей з Україною щодо ціни на газ

Тристоронні газові переговори провалилися, "Нафтогаз" не буде купувати газ у РФ

On Top