Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету

НовиниЕнергетика    07.11.2016 - 09:51
Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету
Близько 100 тис. клієнтів "Київоблгазу" скористалися перевагами Особистого кабінету

З листопада минулого року споживачі природного газу Київщини отримали можливість комплексно дистанційно обслуговуватися за допомогою багатофункціональної платформи - Особистий кабінет на сайті 104.ua. За рік близько 100 тисяч споживачів створили свій аккаунт і відчули переваги сервісу, повідомляє прес-служба "Київоблгазу".

У цілому по країні близько 1 мільйона споживачам газу користуються Особистим кабінетом.

Серед найбільш активних користувачів Особистого кабінету - споживачі Києво-Святошинського району, Ірпеня, Броварів, Борисполя. Найпопулярніша функція сервісу - передача показань лічильника з 1 по 5 число.

"Більше не потрібно витрачати час на черги в облгазі, - ділиться позитивними враженнями від користування Особистим кабінетом клієнт "Київоблгазу" Ірина Малиновська. – Нам запропонували сервіс, користуючись яким я зможу оплатити рахунки за газ не виходячи з дому або не покидаючи робоче місце. Дуже зручно, вся інформація в одному місці. Побільше б таких сервісів, це значно розвантажить роботу комунальних підприємств та збереже час і нерви споживачів".

"Київоблгаз" посилює заходи з відключення боржників
Читайте в розділі

Заборгованість підприємств перед "Нафтогазом" за газ становить 32,7 млрд гривень

Ціна нафти Brent опустилася нижче 54 доларів за барель

Ціна нафти Brent піднялася вище 55 доларів за барель

On Top