МІУ пропонує побудувати ще один міжнародний аеропорт для Києва
Новий аеропорт можуть побудувати на базі аеродрому Гостомеля, Білої Церкви чи Житомира
Міністерство інфраструктури України (МІУ) пропонує побудувати ще один міжнародний аеропорт для Києва. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Як влада планує ремонтувати аеропорти і розвивати українську авіацію".
Повідомляється, що Міністерство інфраструктури оприлюднило проект "Авіаційної транспортної стратегії України на період до 2030 року". Документ має бути затверджено урядовим розпорядженням. Серед усього іншого він передбачає будівництво ще одного міжнародного аеропорту для Києва, щоб забезпечити попит на авіаперевезення через зростаючий туристичний та діловий потенціал столиці.
Активно про необхідність ще одного аэровозкзала в столичному регіоні, крім аеропортів "Бориспіль" і "Київ", заговорили, коли найбільший європейський лоукостер Ryanair заявив про наміри вийти на український ринок. Якщо такий аеропорт все ж вдасться побудувати, в уряді обіцяють забезпечити інфраструктуру під'їзних доріг та якісного наземного сполучення з цим аеропортом різними видами громадського транспорту.
Цілком можливо, що новий аеропорт буде побудовано на базі прилеглих аеродромів Гостомеля, Білої Церкви чи Житомира. У проекті авіастратегії вони вказуються як авіавузли для лоукост-перевезень.
"Необхідно побудувати аеропорт в місті Біла Церква, який би використовувався для лоукост і вантажних перевезень, а також як база для технічного обслуговування літаків", - вважає виконавчий директор "Української авіатранспортної асоціації" Микола Щербина.
У найближчі 10-15 років двох існуючих аеропортів може бути вже недостатньо для забезпечення потреб міста Києва і області в авіатранспорті. За словами глави авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України Євгена Дихне, тільки аеропорт "Бориспіль" через п'ять років досягне пропускної здатності в 25 млн пасажирів на рік, а до 2030 року - 50 млн.
"Аеропорт "Київ" "затиснутий" в місті, тому перспективи збільшення його пропускної спроможності досить обмежені. Крім того, це необхідно, враховуючи постійно зростаючі обмеження по шумах в світі. Так вже є приклади, коли аеропорти в Європі закривають свої смуги в нічний час. Тому, логічно, що зі збільшенням пасажиропотоку та мобільності регіону рано чи пізно постане питання необхідності третього аеропорту в Київському регіоні. І тут може знайти своє місце один з аеропортів Гостомеля, Білої Церкви чи Житомира", - зазначив він.
Нагадаємо, раніше Кабмін схвалив реалізацію будівництва швидкісної лінії між Києвом і аеропортом "Бориспіль".