Між "Укрзалізницею" і "Трансмашхолдингом" виникли розбіжності з постачання електровозів на 1 млрд дол

П'ятниця 07 жовтня 2011 09:38

Між "Укрзалізницею" і "Трансмашхолдингом" (ТМХ) виникли розбіжності в питанні виконання замовлення на поставку електровозів на суму 1 млрд дол. В результаті розбіжностей "Укрзалізниця" повідомила про початок переговорів з російською групою "Сінара" про купівлю вантажних електровозів постійного струму, повідомляє видання "Комерсант-Україна".
"Укрзалізниця" вже довгий час не може досягти домовленості з ТМХ про укладення найбільшого за весь час контракту. У липні 2011 р. сторони підписали меморандум про поставки 292 магістральних вантажних електровозів постійного струму 2ЭЛ4 в 2012-2016 рр. Замовлення оцінюється в 1 млрд дол. "Підписання договору зависло. Ми змушені почати переговори з "Сінара", а також з китайським виробником електровозів SS4",- пояснює співрозмовник видання..
У прес-службі "Укрзалізниці" стверджують, що ТМХ намагається "піти від базових умов меморандуму". ""Трансмашхолдинг" підвищує ціну на 8% і прагне включити в договір пункт про закупівлю комплектуючих у російського Новочеркаського заводу. А нам потрібна максимальна локалізація виробництва, щоб не залежати від іншої держави у питаннях ремонту",- заявляють у прес-службі. В "Укрзалізниці" додають, що зараз ТМХ може забезпечити тільки 10% локалізації, тоді як "Сінара" - 40%. "А китайський виробник готовий не тільки враховувати наші технічні побажання, але і запропонувати фінансування поставок",- відзначило джерело видання в "Укрзалізниці".
В "Трансмашхолдингу" заперечують, що питання локалізації виробництва в переговорах з "Укрзалізницею" є другорядним. "У контракті це взагалі не обговорюється. Нас цікавить гарантія виконання контракту з боку "Укрзалізниці". Поки її немає",- пояснив перший заступник гендиректора ТМХ Анатолій Мещеряков. За його словами, російської компанії необхідний аванс або банківська гарантія, що підтверджує платоспроможність замовника: "Так ми працюємо з РЖД та іншими замовниками, це звичайна практика в бізнесі. Не маючи гарантій, заморожувати свої кошти в будівництво великої партії електровозів ми не можемо".
В "Укрзалізниці" говорять, що оплачують замовлення тільки за фактом поставок. "Ми не даємо авансів, аналогічний контракт з грузинським "Электровозостроителем" передбачає оплату протягом 10 днів після поставки. Ми не можемо залучати фінансування до підписання контракту, так як це відбувається за процедурою державного тендеру",- відзначили в "Укрзалізниці".

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся