ua en ru

МАК не виявив відмов систем і агрегатів Boeing під час авіакатастрофи в Казані

Відмов систем і агрегатів під час аварії Boeing в Казані не виявлено. Про це йдеться в повідомленні Міжнародного авіаційного комітету (МАК) за попередніми результатами розшифровки інформації параметричного бортового самописця.

При цьому наголошується, що задіяний в процесі заходження на посадку один з двох автопілотів був відключений і подальший політ здійснювався в ручному режимі.

У документі сказано, що в процесі заходження на посадку екіпажу не вдалося виконати стандартний захід у відповідності із встановленою нормативною документацією схемою. Екіпаж почав відхід на друге коло в режимі "зліт/відхід на друге коло". При цьому наголошується, що задіяний в процесі заходження на посадку один з двох автопілотів був відключений і подальший політ здійснювався в ручному режимі.

Екіпажу вдалося вивести двигуни на режим, близький до взлетному, а потім прибрати закрилки з положення 30 в положення 15. Літак перейшов в набір висоти і приладова швидкість почала зменшуватися. Екіпаж здійснив прибирання шасі. Повідомляється, що з моменту початку відходу на друге коло до цього часу активних дій по штурвальному управління літаком екіпаж не робив.

Після зменшення швидкості зі 150 до 125 вузлів екіпаж почав керуючі дії колонкою штурвала з переведення літака в пікірування, яке призвело до припинення набору висоти, початок зниження літака і зростання приладової швидкості. При цьому максимальні кути атаки в процесі польоту не перевищували експлуатаційних обмежень.

Літак, досягнувши висоти 700 м, почав інтенсивне пікірування і зіткнувся із землею на великій швидкості (понад 450 км/год).

При цьому, як повідомляється, від моменту початку відходу на друге коло до закінчення запису пройшло близько 45 секунд, зниження зайняло близько 20 секунд, а силові установки працювали аж до зіткнення літака із землею.

За повідомленням МАК, аналіз і розшифровка параметричної інформації триває. Комісія зазначає, що при розтині контейнера самописця мовної інформації захищений контейнер з стрічкопротяжним механізмом відсутній. Комісія продовжує пошуки пристрою.

Нагадаємо, 17 листопада в міжнародному аеропорту "Казань" при посадці зазнав аварії літака Boeing 737 рейсом "Москва-Казань". За попередніми даними, загинули 50 осіб (44 пасажири і 6 членів екіпажу), що знаходилися на борту.