ua en ru

Компанія HKND має намір почати будівництво трансокеанського судноплавного каналу в Нікарагуа

Гонконгська компанія HKND має намір почати будівництво трансокеанського судноплавного каналу в Нікарагуа. Про це повідомляється в прес-релізі компанії, передає телеканал "Росія 24".

13 червня 2013 р. парламент Нікарагуа схвалив передачу землі під будівництво каналу в концесію на 50 років.

Як пише агентство The Wall Street Journal, HKND Group, в рамках контракту, буде платити 10 млн дол на рік за оренду землі. Через 11 років після початку робіт Нікарагуа отримає у власність 10% HKND, а через 100 років компанія повністю перейде у власність держави.

За ухвалення документа проголосували не всі парламентарії (61 - за, 25 - проти). На думку супротивників документа, закон порушує суверенітет Нікарагуа.

Раніше було відомо, що уряд Нікарагуа вирішило віддати компанії з Китаю концесію на одне століття будівництва каналу, що з'єднує Атлантичний і Тихий океани, проте яка компанія не уточнювалося.

Як повідомляє The Guardian, за попередніми підрахунками, він оцінюється в 40 млрд дол.

Президент країни Даніель Ортега вже заявляв, що аналог Панамського каналу має бути побудований через озеро Нікарагуа.
Передбачається, що глибина каналу буде 22 метри, ширина всього 20 метрів, тоді як довжина складе 286 кілометрів. За всіма параметрами канал в Нікарагуа перевершить панамський аналог.

Більш того, за Нікарагуанська каналу підуть суду тоннажем до 250 тис. тон, при цьому через Панамський канал можуть проходити судна, які в два рази менше по тоннажу.

Ще в червні минулого року в Манагуа було оголошено про будівництво каналу. Слід зазначити, що серед інших кандидатів (Бразилія, Венесуела, Китай, Японія) на будівництво каналу називалася і Росія. Рік тому проект оцінювали в 30 млрд дол.

У майбутньому році Панамському каналу виповниться сто років. На даний момент на каналі ведуться реконструкційні роботи, після яких збільшиться пропускна здатність каналу. Реконструкція оцінюється в суму більш ніж 5 млрд дол.

У 2011 р. з'ясувалося, що Китай приєднається до будівництва магістралі загальною протяжністю 220 кілометрів. Залізниця, як передбачається, має з'єднати тихоокеанські порти і Карибське море.

Читайте також: Китайська компанія побудує канал, який з'єднує Тихий та Атлантичний океани, вартістю 40 млрд дол