ua en ru

Hyundai Rotem: проблеми з поїздами не пов'язані з кліматичними умовами в Україні

Південнокорейська компанія Hyundai Rotem заявляє, що проблеми з потягами компанії не пов'язані з кліматичними умовами в Україні.

Південнокорейська компанія Hyundai Rotem заявляє, що проблеми з потягами компанії не пов'язані з кліматичними умовами в Україні. Про це на спільній з представниками "Укрзалізниці" прес-конференції у Києві заявив гендиректор представництва Hyundai Corp. в Україні Юн Сук Чой, передає кореспондент РБК-Україна.

Перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко в свою чергу додав, що ці проблеми не пов'язані з станом залізничних колій в Україні.

За словами Сергієнка, причиною зняття з рейсів проїздів Нyundai стали проблеми в кузовах - в них були виявлені невеликі тріщини.

Обидві сторони зазначили, що зараз проводиться детальний аналіз проблеми, техогляд поїздів, а остаточні висновки будуть згодом.

Нагадаємо, вчора "Укразилизныця" тимчасово зняла з експлуатації поїзда Hyundai для проведення техогляду.

За словами першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко дане рішення було приянято у зв'язку з поломкою одного з потягів.

Пізніше це підтвердили і в прес-службі Міністерства інфраструктури України.

Згідно з повідомленням, масово виходити з ладу потяги Hyundai Rotem почали ще взимку 2012 р. Тоді це пояснювали впливом низьких температур, а також недоліком часу на випробування, проведені перед їх запуском на лінію. Поїзди випробовувалися на території України близько двох місяців, у той час як у Росії при запуску швидкісної залізничної лінії на випробування поїздів Skoda був виділений рік.

Зазначимо, що в Україні з 2012 р. експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem загальною вартістю 307 млн дол. Всі вони перебувають у віданні держпідприємства "Українська залізнична швидкісна компанія" - дочірньої структури "Укрзалізниці". Поїзди курсували між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Тернополем, Запоріжжям, Хмельницьким, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.