ua en ru

Facebook придбав розробника додатка для накладення масок з Білорусі

Facebook придбав розробника додатка для накладення масок з Білорусі Фото: американська соціальна мережа "Фейсбук"

Про це з посиланням на представників американської соцмережі повідомляє Business Insider

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook (США) придбала білоруську компанію Masquerade Technologies - розробника програми для накладення масок на обличчя в реальному часі MSQRD. Про це з посиланням на представників соцмережі повідомляє Business Insider.

Як зазначається, засновники MSQRD Євген Невгень, Сергій Гончар і Євген Затепякін перейдуть на роботу до лондонського офісу Facebook.

Водночас сума ініційованої "Фейсбуком" угоди не розголошується.

Як заявив глава компанії Євген Невгень, поки Facebook буде займатися інтеграцією технологій MSQRD, додаток білоруської компанії продовжить своє існування у вигляді окремого сервісу. Розробники також планують додати в нього нові функції.

"Masquerade створили фантастичний додаток з відеотехнологіями світового класу. Ми раді вітати Masquerade в нашій команді і продовжимо займатися розвитком відеосервісів соцмережі", - сказав представник Facebook.

Додаток MSQRD з'явився у грудні 2015 - за перший місяць з моменту релізу його скачали більше мільйона людей, до кінця лютого кількість користувачів зросла до 10 мільйонів. Версію програми для Android розробники планують випустити в середині березня, тоді як бета-версія є вже доступна у Play Market.

Як зазначається, особливу популярність додаток MSQRD отримав за рахунок маски з Леонардо Ді Капріо, яка з'явилася перед церемонією вручення "Оскара". За її допомогою білоруський онлайн-сервіс увійшов до топ-5 американського App Store.

Facebook придбав розробника додатка для накладення масок з Білорусі

Нагадаємо, за підсумками четвертого кварталу 2015 Facebook подвоїв чистий прибуток. При цьому за підсумками року чистий прибуток "Фейсбуку" зросла на 25%, склавши 3,68 млрд дол., а виручка торік склала 17,93 млрд доларів, показавши зростання на 44%.

Щомісячна аудиторія соцмережі за підсумками року досягла 1,59 млрд користувачів (зростання на 14%), з яких 1,44 млрд - мобільні користувачі.