Кім Кардашян представила незвичайну рекламну кампанію зі своїми "клонами" (фото)

Кім Кардашян представила незвичайну рекламну кампанію зі своїми "клонами" (фото)
Фото: instagram.com/kimkardashian

Знаменитість випускає лінію сонцезахисних окулярів

Тільки днями американська модель Джіджі Хадід представила нову лінію сонцезахисних окулярів #GIGIforVogueEyewear, розроблену нею для італійського бренду Vogue Eyewear. Як свою колекцію анонсувала ще одна знаменитість – Кім Кардашян. На своїй сторінці в Instagram вона виклала кадри з рекламної кампанії для Carolina Lemke Berlin і написала багатозначне: coming soon. Кадри вийшли, як завжди в дусі Кім: провокаційні і сексуальні.

На фото вона позує в чорних лосинах, топі, і, звичайно ж, стильних великих сонцезахисних окулярах. Доповнює картину чуттєвий макіяж, довге гладке волосся зачесане на один бік. І все це на тлі своїх "клонів": дівчат, одягнених так само. Другий знімок повторює попередній з тією лише різницею, що одягнені вони по-іншому – в чорні комбінезони, а окуляри і помада іншого кольору, яскраво-червоного.

Кім Кардашян представила незвичайну рекламну кампанію зі своїми "клонами" (фото)

Кім Кардашьян

Незвичайна рекламна кампанія з Кім Кардашян

На фото вона зазначила всю команду, яка працює над кампанією: стиліста по волоссю Кріса Эплтона (Chris Appleton), свого улюбленого візажиста Маріо Дедивановича (Mario Dedivanovic), а також модний дует фешн-фогорафов Мерта Алас і Маркуса Піггота, які знімали кампейн.

Шанувальники не залишили знімки без належної уваги: "Я одержимий", "Так!! Не можу дочекатися", "Це нагадало мені "Матрицю", "Неймовірно", "Упевнений, нам потрібна тільки одна Кім!", "Приголомшливо як завжди", "Ти так прекрасна, моя королева!"...

Кім Кардашян представила незвичайну рекламну кампанію зі своїми "клонами" (фото)

Кім Кардашян представила незвичайну рекламну кампанію зі своїми "клонами" (фото)

Так що можна не сумніватися: попит на окуляри напевно буде великий. До речі, Кім Кардашян вміє з усього зробити бізнес. У 2017-му році вона створила власну б'юті-марку KKW Beauty, яка побила рекорди популярності: з перших хвилин запуску продажу досягли 15 мільйонів доларів. А в 2018-му випустила відразу три нових аромати Kimoji Hearts.

Нагадаємо, раніше Кім Кардашян показала розкішні форми в кутюрній міні-сукні від Thierry Mugler 1994 року.

Також до цього Кардашян відповіла на нападки в мережі новим "хижим" луком.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся