ua en ru

Історія компанії Opel

Засновник відомої німецької компанії народився в невеликому містечку Рюссельхайме в 1837 році. У ті роки в усьому світі був буквально повальний інтерес до механіки і техніці. Патентні бюро працювали без перерви, видаючи папери на нові винаходи. Вже в 1862 році починаючий промисловець відкриває власну фабрику з виробництва швейних машин, яка проіснувала півстоліття. А в 1887 році під керівництвом молодого інженера налагоджено випуск перших велосипедів, і з тих під справи бізнесу, що отримав назву «Adam Opel AG», стрімко пішли в гору.

Після смерті батька фірмою з успіхом керують п'ятеро його синів. Саме їм приходить в голову ідея будівлі власної «вози без коня», моделі яких ось уже 12 років періодично з'являються на дорогах Європи. Самостійно молоді люди із завданням не справляються, тому набувають патент у Фрідріха Лутцмана, на основі якого і створюються всім відомі сьогодні двигуни opel високої якості. Перші автомобілі носили подвійну назву «Опель-Лутцмана», вони мали одноциліндровий мотор об'ємом 1,5 літра, а потужність двигуна становила 4 к.с. Перші авто розганялися до 20 км / год, що для 1898 було відмінним результатом. Паралельно брати освоюють і мотоциклетний ринок, переобладнавши майстерню, що випускає велосипеди.

У 1902 році побачила світ перша конкурентоспроможна модель Опеля потужністю 12 к.с. і 2-циліндровим двигуном, здатна розвинути швидкість в 48 к / ч. Всього за один рік першого десятиліття 1900-х років компанія збільшила випуск автомобілів в 2 рази завдяки модульній системі збірки. У 1914 Opel отримує звання найбільшого автомобільного виробника Німеччини. Проте компанії довелося перекваліфікуватися і співпрацювати з військовим відомством, випускаючи транспортні засоби для полів Першої Світової війни. Цей досвід не пройшов безслідно, якщо вас зацікавить сучасна розбирання опель Фронтера, то серед запчастин напевно знайдете мілітаристські риси, що залишилися від двох воєн. Після поразки Німеччини фірма змогла втриматися «на плаву» завдяки безлічі патентів і продовженню випуску швейних машин, велосипедів і мотоциклів.

Економічна криза в Європі в 20-ті роки поставив власників Опеля у складне становище. Їм довелося продати себе американської компанії GM. У 1926 році Опель перестає бути німецьким сімейним підприємством, повністю переходячи під крило американців. Нові власники зберегли назву Opel як данина поваги засновнику компанії, також Вільгельм Опель залишається номінальним президентом. Американці не зробили з Опеля пародію на Шевроле, дозволяючи марці розвиватися у власному напрямку. Вони навіть створюють власну студію, де над кузовами нових моделей працюють найкращі дизайнери. Підсумком їхньої діяльності стає Olympia, названа на честь прийдешньої Олімпіади 1936 року. На заводах Opel вперше в Європі з'являється знаменитий конвеєр, завдяки якому випуск авто стає масовим, а ціни - доступними.