Уникайте цих помилок! 7 "смертних гріхів", які ми робимо у супермаркеті
Після походів до супермаркетів українці нерідко приносять додому цілу низку товарів, куплених експромтом, які не входять до початкових планів перед тим, як переступити поріг магазину. Як наслідок - більше витрачання грошей, а покупки можуть відправлятися у холодильник на полиці подалі, де ризикують залежатися.
Приводять до таких ситуацій поширені серед покупців у всьому світі помилки при шопінгу, передає Lifehacker.
Щоб їх уникнути, фахівці рекомендують робити покупки, дотримуючись низки правил.
Помилка 1: покупки у неправильному порядку
Цей недогляд при походах до супермаркетів може призвести до того, що після покупок, прийшовши додому, з'ясується, що у вас упаковка супу-мороженого або тепле м'ясо. А це загрожує проблемами зі здоров'ям після вживання. Щоб цього не допускати, купуйте в наступному порядку:
- продукти, що не псуються
- охолоджені продукти
- заморожені продукти
- делікатеси.
Помилка 2: покупки без списку
Похід у магазин без планування покупок - програш подвійно. Так, можна принести додому купу продуктів, які вам насправді не потрібні, і ймовірно витрати будуть більшими, ніж ви очікували.
Тому важливо завжди складати основний список речей, які купуєте щоразу (яйця, молоко, кава та інше), а потім до нього додавати неосновні предмети для цього конкретного походу до маркету.
Помилка 3: покупки на голодний шлунок
Існує ряд наукових досліджень, які підтверджують - у стані голоду чи спраги люди затоварюються значно більше. Так, виявилося, що зголоднілі покупці в продуктових магазинах, як правило, купували калорійнішу їжу, ніж ситі візитери супермаркетів.
Помилка 4: купівля непродовольчих товарів у супермаркеті
У більшості супермаркетів продаються засоби для чищення, шкільне приладдя, моторне мастило, вітальні листівки та всілякі інші непродовольчі товари. Ймовірно, ви вже звернули увагу, що ціни на ці продукти у продуктовому магазині зазвичай завищені? Якщо ні, можете перевірити самі. І порівняти їхню вартість у великих магазинах або в інтернет-маркетах.
Помилка 5: покупки не у той час чи не в той день
У продуктових магазинах, як правило, буває менше покупців у будні вечори близько 19:00-20:00 та вранці протягом тижня - саме в той час, коли більшість на роботі.
Фахівці радять, по можливості, робити об'ємні покупки у вихідні раніше.
Помилка 6: піддаватися психологічній маніпуляції магазину
Продуктові магазини сумно відомі тим, що маніпулюють покупцями, застосовуючи деякі хитрощі. Ось лише деякі з таких закулісних методів:
- ефект лабіринту, коли супермаркет легко увійти, але не просто вийти. І чим довше покупець залишається в магазині, тим збільшується ймовірність того, що більше витратить
- бакалійники часом використовують ретельне освітлення та постійне розпилення води, щоб продукти виглядали якомога привабливішими. Але це не робить товар смачнішим, а просто робить його блискучим на вигляд, і дозволяє швидше псуватися
- секція найпопулярніших товарів - наприклад молочна - розташована максимально далеко від входу. Це означає, що швидкий похід за молоком закінчиться думками на кшталт "О, мені ще потрібен цей віск для підлоги та цей ящик з кормом для рибок!"
- величезний розмір кошика для покупок спонукає відвідувачів купувати більше, заповнюючи безмежні простори візка
- магазини зазвичай розміщують дорогі товари на рівні очей, щоб люди з більшою ймовірністю їх купили, тому не зайвим буде ґрунтовно оглянути полиці.
Помилка 7: "надихаючі" покупки продуктів
Деякі товари спонукають відвідувачів магазину обов'язково взяти їх, щоб почати нову дієту. Але перед покупкою резонно задуматися про ящик для продуктів у вашому холодильнику - скільки овочів ось-ось уже час буде викидати?
Так, наприклад, можна почуватися дуже оптимістично, купуючи черговий качан капусти та уявляти, як ви станете щоранку смакувати салатом на сніданок. Якщо ж це не відбуватиметься, качан просто полежить якийсь час, і згниватиме... Тому експерти закликають перестати витрачати гроші на "купівлю" ідеалізованої версії самих себе, і прийняти власні звички в їжі, якими вони є.
Раніше ми розповідали, які хитрощі використовують інтернет-магазини, щоб люди частіше робили покупки.
А також перед цим писали, які хитрощі для обману покупців використовують у супермаркетах.