7 кроків для того, щоб стати успішним модним інфлюенсером у сучасному світі
Сучасний світ пропонує нам багато цікавих можливостей, за які реально вхопитися і досягти успіху. Сфери моди і блогінгу дуже популярні останнім часом. Але що буде, якщо їх поєднати?
Про те, як стати модним інфлюенсером і що в цьому такого чудового, розповідає РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на сайт Influencer Marketing Hub.
Чому варто стати модним інфлюенсером
Якщо ви серйозно захоплюєтеся модою, тоді бути впливовим в цій індустрії - це чудовий спосіб заробляти на життя, роблячи те, що вам подобається. Швидше за все, ви вже багато знаєте про моду, тому можете легко перетворити ці знання на фінансову вигоду.
Здебільшого вам потрібно створювати контент, пов’язаний із вашими інтересами, щоб ви могли мати вплив у ніші. Та, звісно, це буде не одразу. Але потім ваші зусилля точно допоможуть вам отримати можливості спонсорства від різних відомих брендів.
За даними Influencer Marketing Hub, що склало рейтинги впливових людей, ви можете стабільно заробляти від 2 до 20 000 тисяч доларів лише за допис. В залежно від таких факторів, як: кількість підписників, платформа, галузь і місткість інформації.
Наприклад, мікроінфлюенсер в Instagram може заробляти близько 100-500 доларі за публікацію, тоді як хтось із такою ж кількістю підписників на YouTube може заробляти до 1000 доларів за одне відео.
Тож все відносно, головне працювати та розробляти унікальний контент та любити свою роботу, приймати всі можливі варіанти розвитку подій.
Крок перший
Вам потрібно сформувати чітке уявлення про вашу нішу. Це допоможе вам виділитися та залучити аудиторію, яка зацікавлена в модному контенті, який ви створюєте.
Якщо ви можете виділитися серед спеціалістів широкого профілю - це ваш найкращий шанс на успіх. Для цього вам потрібно знайти ту нішу, на якій ви хочете зосередитися. Хоча ви можете думати, що мода - це вже сама по собі ніша. Але насправді ця тема набагато ширша, ніж можна собі уявити.
В приклад можна привести Андре Тана, оскільки він чітко розуміє, яку нішу він займає та яку роль виконує. Його стиль можна відрізнити від інших і його слово у фешн-сфері дуже вагоме.
Андре Тан (фото: instagram.com/andre_tan_official)
Крок другий
Вам потрібно визначити свій особистий стиль. Тут мова про те, що бути фешн-інфлюенсером - це не просто добре одягатися та носити найновіші чи найдорожчі бренди. Будь-хто може це зробити, маючи достатньо грошей і ресурсів.
Тут мова йде про те, щоб ваш особистий стиль виділявся незалежно від одягу, який ви носите.
Наприклад, Рейчел Максі - інфлюенсер, що здобула собі ім’я в моді завдяки аніме-костюмам, які вона робить власноруч. Жінка має понад мільйон підписників на YouTube. Її особистий стиль дуже унікальний, оскільки вона черпає натхнення в середньовіччі та вінтажній моді.
Крок третій
Необхідно вибрати платформу, на якій ви будете заробляти. Вибір платформи відіграє важливу роль у формуванні аудиторії, яку ви збираєтеся залучити і сумі грошей, які ви заробите. Крім того, певні типи контенту більше підходять для конкретних платформ. Тож ви повинні дуже обережно підходити до вибору.
Оберіть платформу (фото: Getty images)
Крок четвертий
Вам варто гарно продумати контент, адже це головне, що хочуть бачити поціновувачі вашої роботи.
І справа не тільки в якості фото чи відео, а більше в якості самого контенту. Чи отримують люди від цього щось цінне?
Продумайте свою мету та користь, яку ви надаєте людям. Вас цінують не за гарні слова і картинки, а за ті емоції та користь, яку ви даруєте людям.
Як стати модним інфлюенсером (фото: Freepik)
Крок п’ятий
Якщо ви збираєтеся стати інфлюенсером, вам потрібні люди, на яких можна впливати. Тобто вам потрібно створити значну кількість прихильників, щоб бренди вважали вас достатньо впливовим для партнерства.
Створення високоякісного контенту є важливим кроком для формування аудиторії, але це лише перший крок. Крім цього, ви можете залучити більше підписників до свого облікового запису кількома способами:
- публікуйте в той час, коли люди найімовірніше зацікавляться вашою інформацією
- використовуйте популярні та релевантні хештеги, які покращать видимість вашого профілю.
- стежте за іншими модними впливовими людьми та спілкуйтеся з ними. Це допоможе вам потрапити на їхній радар і, можливо, навіть помітити деяких їхніх шанувальників.
- проводьте конкурси та роздавання подарунків, які заохотять ваших підписників ділитися вашим контентом зі своїми підписниками. Це чудовий спосіб залучити нових підписників до вашого облікового запису та згодом збільшити кількість підписників.
Зберіть прихильників (фото: Freepik)
Крок шостий
Варто навчитися продавати свої навички, знання та себе, як спеціаліста. Медіа-анкета для інфлюенсера - це те, що допоможе вам продати свої навички та здібності як впливової на маси людини.
Що вам потрібно включити у свою анкету інфлюенсера:
- основні відомості про себе, чим ви займаєтеся, які ваші інтереси тощо
- ваша контактна інформація, щоб бренди знали, як з вами зв’язатися
- скільки у вас підписників на провідних платформах соціальних мереж
- інші важливі статистичні дані про ваші облікові записи, наприклад перегляди та залучення
- тип демографічної групи, яка становить вашу аудиторію
- попереднє та поточне партнерство з брендами
- відгуки інших партнерів або брендів
- доступні типи співпраці (спонсоровані публікації, відеоогляди, статті)
Зробіть так, щоб ваш особистий стиль та ідентичність сяяли за допомогою анкети та вражали тих, з ким ви хочете працювати.
Як стати модним інфлюенсером (фото: Freepik)
Крок сьомий
Шукайте будь-які можливості для співпраці з відомими брендами.Адже ви вже готові до цього.
Можете почати зі створення контенту, що містить бренди, які вам подобаються, щоб потрапити під їхню увагу. У якийсь момент ви навіть можете надіслати їм повідомлення та дізнатися, чи готові вони до будь-яких можливостей партнерства. Цього боятися не варто, адже ви заявляєте про себе.
Шукайте співрацю з брендами (фото: Freepik)
Пам’ятайте, виростити вплив непросто, але якщо ви докладете наполегливих зусиль, ви зрештою зможете перетворити це на прибуткову кар’єру, яка зробить вас щасливими та успішними.
Раніше ми розповідали про те, стилістка показала головні тренди осені 2023.
Також читайте, Андре Тан пояснив, в чому полягає важливість моди.