Що робити, якщо вкрали телефон: п'ять головних кроків
У разі викрадення телефону у першу чергу потрібно убезпечити свої банківські карти та акаунти, а також попередити рідних.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Держспецзв'язку.
П'ять головних кроків, якщо у вас викрали смартфон
- Заблокувати SIM-картку
Фахівці радять, що перш за все про викрадення телефону потрібно повідомити оператора, щоб заблокувати SIM-картку.
Київстар: можна надати інформацію оператору за номерами 466 або 0 800-300-466 з інших номерів.
Vodafone: необхідно подати заявку, зателефонувавши на номер 222 чи 0 800 400 222.
lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 або 0 800 20 5433.
Зверніть увагу, що мобільні оператори просять надати PUK-код чи номери, на які ви найчастіше дзвонили тощо.
- Змінити паролі
У разі викрадення телефону за можливості потрібно змінити паролі до всіх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, "Дія" та інші) через інший пристрій.
- Заблокувати банківські карти
Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтеся інтернет-банкінгом.
- Зверніться до поліції
Фахівці радять звернутися до правоохоронців у разі викрадення телефону, а також написати відповідну заяву.
- Попередьте рідних
У разі викрадення чи втрати телефону попередьте про це рідних та друзів. Це допоможе перестрахуватися, якщо зловмисники від вашого імені почнуть просити гроші.
Нагадаємо, раніше у кіберполіції назвали п'ять найпоширеніших шахрайств в інтернеті, а також пояснили, як убезпечити себе.
Також кіберполіція пояснила українцям, як не стати жертвою онлайн-шахраїв, які використовують фішингові сайти.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.