У роботі "Київстар" стався збій: що відомо
Сьогодні, 1 листопада, оператор мобільного зв'язку "Київстар" заявив про збій в роботі. У користувачів виникають проблеми при поповненні рахунку, зміни тарифу та з додатком Мій Київстар.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Facebook мобільного оператора.
"Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі. Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар", - йдеться в повідомленні.
IT-спеціалісти працюють над якнайшвидшим усунення обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже в найближчим часом.
"Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину", - додоли у "Київстар".
Нагадаємо, раніше РБК-Україна повідомляло про те, що російські війська вранці 31 жовтня завдали чергового масованого удару по об'єктах критичної інфраструктури Києва. Внаслідок чого частина міста залишилася без світла, води та зв'язку.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram .