"Укрзалізниця" продовжує працювати над відновленням своїх систем після кібератаки. Купити квитки на поїзд онлайн поки неможливо.
Чому зараз не можна купити квитки онлайн та коли "Укрзалізниця" відновить сервіси, розповідає РБК-Україна із посиланням на повідомлення компанії.
Через масштабну кібератаку, яка сталася 23 березня, онлайн-системи "Укрзалізниці" наразі недоступні для купівлі квитків. Спеціалісти компанії активно працюють над відновленням сервісу, але поки що пасажири можуть придбати квитки лише через каси вокзалів або безпосередньо у потязі.
У компанії зазначають, що остання кібератака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева. Через це до процесу відновлення залучені не лише фахівці "Укрзалізниці", а й партнери, кібердепартамент СБУ та Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA), що діє при Держспецзв’язку. Перед тим, як відновити роботу сервісу, усі ці фахівці мають протестувати його на можливі вразливості.
Голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський в ефірі телемарафону 25 березня повідомив, що відновлення онлайн-продажу триватиме ще деякий час. Він зазначив, що не хоче поки говорити чіткої дати відновлення сервісів.
На сьогодні, 25 березня, пасажирам, які планують поїздки на найближчі дні, рекомендується купувати квитки в касах. Ті, хто не встигає зробити це до відправлення потяга, зможуть оформити квиток безпосередньо в потязі. Якщо ж пасажиру відмовлять у продажі квитка, потрібно звернутися до начальника поїзда. У випадку повторної відмови можна звернутись на гарячу лінію або в чати соціальних мереж, які моніторять 24/7.
Важливо зазначити, що всі поїзди продовжують курсувати за графіком, незважаючи на кібератаку. Окрім того, пасажири, які раніше придбали квитки онлайн, не повинні їх роздруковувати, оскільки система резерву баз даних працює в штатному режимі, і провідники можуть посадити пасажирів на підставі електронної версії квитка.
"Укрзалізниця" наголошує, що для пасажирів, які хочуть повернути квитки через технічні проблеми, створена онлайн-платформа для повернення квитків, на яку можна надіслати заявку.
Протягом наступних днів, після відновлення онлайн-сервісів, пасажири зможуть безперешкодно придбати квитки через інтернет.
Нагадаємо, 23 березня "Укрзалізниця" зіштовхнулась з технічним збоєм, внаслідок якого стали недоступними онлайн-продаж квитків, сервіси для замовлення послуг та довідкова інформація. Водночас у компанії запевнили, що цей збій не вплинув на рух поїздів, які продовжують курсувати за розкладом.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.