ua en ru

НКРЗІ визначила переліки показників якості послуг на 2016

НКРЗІ визначила переліки показників якості послуг на 2016 Фото: засідання НКРЗІ

Рішення про це прийнято на черговому засіданні регулятора у вівторок 29 грудня 2015 року

Нацкомісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації, (НКРЗІ) на черговому засіданні у вівторок 29 грудня 2015 року прийняла рішення про затвердження переліків показників якості послуг, рівні яких підлягають обов'язковому вимірюванню протягом 2016 року та оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2017 році. Про це сьогодні повідомили у прес-службі НКРЗІ.

Як зазначається, щорічне проведення вимірювання з оприлюдненням результатів введено в Україні відповідно до Директиви 2002/22/ЄС Європейського парламенту та Ради від 7 березня 2002 року про універсальні послуги та права користувачів стосовно електронних мереж зв'язку і послуг.

Цим документом на держави покладаються зобов'язання щодо здійснення моніторингу якості послуг, пропонованих на їхній території, а регуляторні органи - збору інформації про якість послуг на основі критеріїв, які дозволяють порівнювати провайдерів цих послуг.

Застосування даного інструменту забезпечує доступ користувачів до публічної інформації стосовно послуг комунікацій, сприяє розвитку конкурентного середовища, у якому задоволення потреб споживача є пріоритетним завданням.

Зокрема, НКРЗІ зменшила перелік показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2017 році і відповідному проведенню випробувань протягом 2016 року, а саме: для послуг фіксованого телефонного зв'язку на чотири показника, для мобільного (рухомого) зв'язку - на 7, а для послуг доступу до Інтернету - на 2.

НКРЗІ визначила показники якості послуг на 2016 рікhttp://www.nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=958&language=uk

Опубліковано НКРЗІ 29 грудня 2015 р.

Як зазначили в регуляторі, це рішення прийнято з метою спрощення умов діяльності учасників ринку телекомунікацій та більш ефективного оцінювання для забезпечення всебічного інформування користувачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, що надаються операторами.

Відповідно до положення про якість телекомунікаційних послуг, учасники ринку не пізніше 30 січня 2016 року мають подати до НКРЗІ звіти за результатами випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених протягом 2015 року згідно з рішенням №821 від 16 грудня 2014 року. До кінця першого кварталу 2016 року узагальнену інформацію буде розміщено на офіційному веб-сайті регулятора.

Нагадаємо, напередодні НКРЗІ схвалила спрощення умов ведення діяльності на ринку телекомунікацій.