ua en ru

Українка звинуватила "Нову пошту" у крадіжці цукру і отримала компенсацію. Що робити у подібних випадках

Українка звинуватила "Нову пошту" у крадіжці цукру і отримала компенсацію. Що робити у подібних випадках Клієнтка "Нової пошти" заявила про крадіжку цукру (колаж РБК-Україна)

Клієнтка "Нової пошти" заявила про крадіжку. Зокрема, жінка розповіла, що співробітники пошти вкрали у неї 10 кг цукру.

Про інцидент вона розповіла на сторінці компанії у Facebook.

Так, крадіжка була зафіксована у відділенні №1 міста Суми.

За словами жінки, їй надійшла посилка, а саме мішок цукру, в якому мало бути 50 кг. Також вона вдома зважила посилку та виявилось, що у мішку 40 кг.

"Запопадливий хлопчик сам привіз в авто, і допоміг завантажити в машину. А вдома я побачила, що мішок розірваний зовні – біля зав'язки – і всередині розірваний поліетилен, зважила – 40 кг замість 50. Вкрали 10 кілограмів", – сказала вона.

Окрім того, вона не сумнівається у тому, що мішок був розірваний спеціально, адже є акуратний розрив, який зроблений так, щоб цукор не розсипався.

"Ваші працівники нишпорять по посилках і крадуть. Ганебна ситуація", – додала клієнтка "Нової пошти".

Українка звинуватила "Нову пошту" у крадіжці цукру і отримала компенсацію. Що робити у подібних випадках

Клієнтка "Нової пошти" заявила про крадіжку (facebook.com/nova.poshta)

Що кажуть у "Новій пошті"

На скаргу жінки відразу ж відреагували. У компанії пообіцяли провести перевірку інциденту.

"Нам прикро, що була порушена цілісність вантажу та клієнтка мала неприємний досвід у користуванні послугами компанії. Для нас це не припустимо, тому наразі проводиться внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати всі деталі інциденту", - прокоментували нам у НП.

Зауважимо, що "Нова пошта" одразу зв’язалася з клієнткою та виплатила їй компенсацію за втрату частини відправлення.

"Нагадуємо, що клієнт "Нової пошти" може подати заяву на компенсацію в разі пошкодження посилки у відділенні або через усі наші канали комунікацій: соцмережі, контакт-центр, кур'єра тощо", - додали в компанії.

Для цього потрібно:

  • вказати номер банківської карти для нарахування компенсації
  • надати копію ідентифікаційного коду та при потребі фото пошкодженого відправлення.

Якщо вказана реальна оціночна вартість, то компенсацію можна отримати протягом години.