ua en ru

Заборгованість авіакомпаній "АероСвіт" і "МАУ" перед "Украерорухом" складає 100 млн грн.

Заборгованість авіакомпаній "АероСвіт" і "МАУ" перед "Украерорухом" перевищила 100 млн грн. Про це говориться в заяві "Украероруху".

ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" заборговувала Державному підприємству обслуговування повітряного руху України (Украерорух) близько 33 млн грн., а ПрАО "Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" - понад 66 млн грн.

"Розмір боргу цих двох авіакомпаній є причиною застосування до них процедури розрахунків по передоплаті, аби припинити накопичення заборгованості", - говориться в повідомленні.

Недопустимо використовувати державне підприємство як кредитну установу для приватного бізнесу.

"Недоотримання плати за аеронавігаційне обслуговування в розмірі понад 100 млн грн лише від цих двох перевізників негативно відбивається на реалізації важливих для аеронавігаційної галузі проектів, що перешкоджає її ефективному розвитку. Це вимушує Украерорух удаватися до дієвіших методів впливу на авіакомпанії-боржники", - говориться в повідомленні.

Відзначимо, "Украерорух" пов'язує виникнення заборгованості "МАУ" з продажем держпакету акцій (61,58%) приватним засновникам. "З тих пір "МАУ" демонструє тактику, традиційну для авіакомпанії "АероСвіт". Це свідчить про кризу управління і показує нездатність або небажання вести ефективну господарську діяльність і будувати партнерські стосунки з державним підприємством. Досить шукати зовнішні причини недобросовісної фінансової поведінки авіакомпанії "МАУ", оскільки вони криються у внутрішній площині", - говориться в повідомленні.

Нагадаємо, 14 березня аеропорт "Бориспіль" припинив обслуговування близько 20 рейсів "АероСвіту" через невчасну оплату послуг аеропорту. Наступного дня в "Борисполі" попередили, що аеропорт може припинити обслуговування рейсів авіакомпаній-боржників. Повідомлялося, що борги перевізників складають декілька десятків мільйонів гривень. Повідомлялося, що борги перевізників складають декілька десятків мільйонів гривень.

Потім повідомилося про досягнення домовленостей в результаті яких обслуговування було відновлене.