ua en ru

Wal-Mart і ще п'ять компаній інвестували 500 млн дол. в капітал китайського інтернет-магазину

Найбільша в світі роздрібна мережа Wal-Mart придбала частку в провідному китайському інтернет-магазині з продажу електроніки 360buy.com, передає РБК-daily. Угода підкреслює зростаючий інтерес західних компаній до китайського ринку інтернет-торгівлі.

Wal-Mart разом з п'ятьма іншими інвесторами вклав 500 млн дол. в капітал 360buy.com. Ця компанія конкурує з Taobao.com, найбільшим у Китаї та Азії інтернет-магазином, що належить групі Alibaba.

У Wal-Mart в Китаї вже 300 магазинів, і компанія освоює нові формати. Так, минулого місяця американський рітейлер запустив свій перший в КНР компактний гіпермаркет "без надмірностей". Компанія раніше набувала міноритарні пакети акцій у партнерських інтернет-магазинах в США, включаючи 1-800-Contacts і Green Dot.

Інтерес до онлайн-торгівлі в Китаї, виявлений роздрібним гігантом, цілком зрозумілий. КНР - найбільший в світі інтернет-ринок з 420 млн користувачів. Онлайн-продажі в Китаї в першому півріччі цього року зросли на 60% в порівнянні з тим же періодом минулого року і досягли 2250 млрд юанів (340 млрд дол.)

Wal-Mart - не єдина із західних компаній, хто звернув свою увагу до китайської електронної комерції. Так, онлайн-версії своїх магазинів в китайському сегменті мережі раніше відкрили Adidas і Gap.