Введення спецмита на іномарки простимулює розвиток автобусобудівної галузі, - експерт
Спецмита на імпортні автомобілі повернуть втрачені позиції виробникам автобусів, вважає аналітик ІФК «АРТ Капітал» Олексій Андрейченко. На його думку, новина про введення спецмита змусила вітчизняних виробників автобусів переглянути плани на 2013 р.
«Після введення спецмита той же «Богдан» розраховує збільшити випуск на 25% до 15 тис. машин. Також вони планують додати дві нові моделі до існуючих Богдан 2110, Богдан 2111, Богдан 2310 і Hyundai Tucson. Після введення в Росії утилізаційного збору, «Богдан Моторс» посилив свої дії на українському ринку, та введення спецмита в розмірі від 6,46% до 12,93% може йому в цьому допомогти», - переконаний аналітик.
Він констатував, що заява про введення спецмита сприяло налагодженні партнерських виробників автобусів. ««Богдан Моторс» заявив про нового потенційного партнера на додаток до ВАЗу і Hyundai, який введе у виробництво дві нових автомобільних моделі на черкаському заводі «Богдана». Виробничий план буде завершено в найближчий місяць», - сказав Андрейченко.
За його словами, також додаткова допомога може прийти з тролейбусного і автобусного ринків, а також від державної програми шкільних автобусів і заборони на імпортний міський транспорт в муніципальних тендерах.
Читайте також: Україна вводить 3-річні спецмита на імпорт нових автомобілів (відео)