Валерія Вагоровська. Штучний інтелект у формуванні e-commerce

Я глибоко переконана, що штучний інтелект (ІІ) міцно укріпився в суспільстві. Адже він виконує ті функції, які людині виконувати важко і нудно. Робота відбувається в автоматичному режимі, що робить штучний інтелект практично непомітним, але незамінним інструментом.

Сьогодні ШІ покриває всі нові ніші в бізнесі. Обмеженість команд не завадила технології зробити індивідуальний підхід своєю сферою діяльності. ШІ, який використовується в інтернет комерції, виявився універсальної штукою, яка корисна не тільки для покупців, але і для продавців.

 IІ в електронній комерції

Система ШІ будується на основі звернення до спеціальних чат ботів. Ці чати, що зустрічаються на сторінках сайтів і в мобільних додатках, є комп'ютери, запрограмовані на спілкування з клієнтом. Такі боти виконують такі функції:

  • Допомагають знайти товар;
  • Проводять автоматичну перевірку наявності товару;
  • Порівнюють ідентичні товари;
  • Допомагають оплатити покупку.

Якщо в ході запрограмованого діалогу виникає скарга, чат бот пов'язує співрозмовника з живим консультантом. Є кілька способів контакту з машиною:

  1. Голосовий виклик.
  2. Спілкування через текст.
  3. Рідше використовується взаємодія по картинці.

Використання чат ботів дозволяє компаніям налагодити контакт з клієнтами, не використовуючи великий штат співробітників.

Прогнозовані продажі

Важливим елементом ШІ є прогностична функція. Завдяки цій функції компанії вивчають своїх споживачів. Така політика допомагає зрозуміти, який товар цікавить більшу частину покупців. Це працює за принципом популярної програми Netflix. Редактори переглядали, які блоки телепрограми популярні, і, виходячи з відомостей, дізнавалися інтереси суспільства.

Прогнозування продажів вигідно ще й тим, що допомагає правильно організувати складські запаси. Результати досліджень встановлюють, в якому з продуктів ринок має потреби найбільше.

Механізми рекомендацій

Рекомендаційні механізми - це ще один сервіс, створений для зручності користувачів. Він випливає з попереднього пункту. Спеціальні програми аналізують пошукові запити, вивчають індивідуальні потреби суб'єкта, і підбирають спеціальний каталог.

В такому каталозі присутні сервіси, які могли бути цікаві покупцеві. Одна з найбільших компаній практикують такий тип моніторингу - Amazon.

Автоматизація складу

ШІ робить простіше складські операції. Приклад тому - компанія JD.com, яка використовує роботів для роботи з посилками. Сортувати і пакувати у електронних механізмів виходить набагато краще, ніж у людей.

Я вважаю, що на сьогоднішній день ШІ в повній мірі не розкриває всі свої можливості в сфері інтернет маркетингу. Однак я не сумніваюся в тому, що розвиток цієї системи буде відбуватися.

Автор статті: Валерія Вагоровська – FONDY (https://fondy.ua) Фінтех Експерт.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся