ua en ru

У Судаку розроблена стратегія розвитку міста, яка дозволить збільшити турпотік на 20% до кінця сезону, - заступник мера міста

Міська влада м. Судак розробила довгострокову стратегію розвитку міста, яка дозволить збільшити потік туристів більш ніж на 20%. Про це заявила заступник мера м. Судак Марина Горбатюк в ході презентації нового бренду міста, передає кореспондент РБК-Україна.

"Цього року Судак відзначає своє 1800-ліття. На сьогоднішній день місто є одним з найбільш популярних курортів Криму. Щорічно більше 250 тис. туристів відвідують Судак... Але ми не стоїмо на місці, ми йдемо в ногу з часом. Нам дуже хочеться, щоб наші туристи, наші гості не були "одноденними". Ми хочемо щоб нас відвідували ті люди, які полюбили місто... В рамках цього і прийшло розуміння, що потрібно мінятися, і розроблена відповідна стратегія", - сказала Горбатюк.

Вона зазначила, що на повне впровадження стратегії з реформування міста необхідно близько 3-5 років. У міському бюджеті Судака, за словами заступника мера, вже закладена сума 350 тис. грн для втілення перших етапів стратегії - для розробки іміджевої продукції: створення нового логотипу міста і міського інтернет-порталу. "Новий яскравий логотип - це важлива складова. У свою чергу, це дозволить змінити зовнішній і внутрішній вигляд міста, це дозволить змінить бізнес, дозволить збільшити якість послуг в готелях, ресторанах. Це дозволить зробити місто кращим... Для реалізації величезної кількості запланованих проектів ми також привертатимемо приватних інвесторів", - додала Горбатюк.