В процесі відшкодування ПДВ ДПС та Державна казначейська служба використовуватимуть електронний документообіг

Фахівці Державної податкової служби (ДПС) України підготували проект наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження форм документів, які використовуються в процесі відшкодування сум податку на додану вартість". Проектом визначено перелік документів, які подаватимуться до Державної казначейської служби в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, повідомляє прес-служба ДПС.

Так, наприклад, передбачено, що ДПС України подаватиме Державній казначейській службі Висновки про суми відшкодування ПДВ та Реєстр висновків про суми відшкодування ПДВ в електронній формі (з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" і "Про електронні документи та електронний документообіг") та не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії. В електронному вигляді буде вестися журнал реєстрації висновків про суми відшкодування ПДВ, надані органами ДПСУ тощо.

Проект регуляторного акта оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся