У Києві з початку 2012 р. за неякісні ЖКП відшкодовано понад 30 млн грн

З початку 2012 року за неналежно надані житлово-комунальні послуги мешканцям столиці перераховано понад 30 млн грн. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

"Нормативним вважається безперебійне надання послуг з централізованого опалення впродовж всього опалювального сезону. Якщо послуга надана не в повному обсязі (або не надана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі. Зауважимо, що повідомлення споживача обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів", - сказано у повідомленні прес-служби.

Там також говориться: "Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують)".

Читайте також: В Києві станом на 8 жовтня 2012 р. від гарячої води відключені 158 будинків, - КМДА

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся