УЗ запустила продаж квитків ще через два месенджера
"Укрзалізниця" запустила продаж квитків ще через два месенджери - Facebook Messenger і Apple Messages для бізнесу. За їх допомогою них також можна повернути куплений квиток, подивитися розклад поїздів і так далі.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт УЗ.
Повідомляється, що запущено офіційні чат-боти "Укрзалізниці" в Facebook Messenger і Apple Messages для бізнесу на додачу до запущених раніше Viber і Telegram.
За словами керівника пасажирського напрямку УЗ Олександра Перцовського, "Укрзалізниця" стала одним з українських першопрохідців, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів в Apple Messages для бізнесу.
"Що стосується Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з "Укрзалізницею", але тепер він стає ще функціональнішим, адже можна прямо з Facebook замовити собі квиток і ланчбокс в дорогу", - додав він.
У месенджерах можна купити квитки на всі поїзди далекого сполучення і швидкісні поїзди "Інтерсіті+", повернути раніше куплені квитки, дивитися розклад рейсів і онлайн-таблицю станцій, а також перевіряти, на яку платформу прибуває поїзд.
Крім того, куплені квитки можна додавати в гаманці в Apple Wallet і Google Pay.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" запустить Буковельський експрес.