"Укрзалізниця" потребує масштабної модернізації рухомого складу, - Балчун

НовиниІнфраструктура    20.08.2016 - 04:59
Фото: голова правління УЗ Войцех Балчун
Фото: голова правління УЗ Войцех Балчун
"Укрзалізниця" і "Укравтодор" саботують перехід на ProZorro, - Омелян "Укрзалізниця" призначила додаткові поїзди з Києва до Одеси

Зараз відбувається з'ясування того, що окремі виробники можуть запропонувати для УЗ

Сьогодні "Укрзалізниця" потребує масштабної модернізації рухомого складу. Про це заявив голова правління УЗ Войцех Балчун в ефірі "5 каналу".

"Звичайно, потреби в модернізації на УЗ великі. Ми знаємо, що і в локомотивах, і в вагонах, особливо пасажирських, знос складає більш 80%. Тому ми хочемо підготувати нову політику і новий інвестиційний план для нашого рухомого складу", - пояснив він.


За його словами, вже підписаний меморандум з польською фірмою про оновлення рухомого складу - це "тільки початок розмов, з'ясування того, що окремі виробники можуть нам запропонувати". Він також повідомив, що подібні меморандуми були підписані з фірмою Bombardir і General Electric.

"Ми відкриті для підписання таких меморандумів з провідними виробниками рухомого складу в світі. Це нам потрібно для того, щоб з'ясувати, які є технології в світі, з'ясувати, яким чином ми можемо модернізувати свій рухомий склад. А в кінці все одно потрібно буде провести нормальну тендерну процедуру. І в ній ми запрошуємо і українських виробників і світових. І я думаю, що зробимо правильний вибір", - сказав він.

Крім цього, Балчун вважає, що у разі зменшення масштабів корупції в УЗ, вона стане однією з найбагатших компаній в країні.


"Я припускав, що це (корупція) - проблема, але не припускав, що це настільки серйозна проблема. Практично з самого початку я бачу тільки схеми, які сприяють корупції. Дуже непрозорі процедури. Дуже часто ми вибираємо найдорожчу пропозицію у наших тендерах і низької якості. І проблема тут не в тому, застосовуємо ми ProZorro чи ні, тому що ми застосовуємо", - сказав він.

Голова правління УЗ вважає, що проблема знаходиться там, де готується специфікація.

"І ця специфікація, таким чином, розробляється, що вона сприяє одному переможцю. І це вже незважаючи на те, що вже в самому етапі тендерної процедури все вже йде за правилами гри. І це велика проблема для фірми", - зазначив Балчун.

"Якщо нам вдасться обмежити масштаби цього явища, а я іншого виходу не бачу, то УЗ стане однією з кращих і найбагатших фірм в Україні", - зазначив він.

Нагадаємо, раніше Балчун заявляв, що постачання палива для УЗ гальмує плутанина у процедурі тендерів.

Читайте в розділі

Парламентарі України і Польщі ініціюють залізничний маршрут Київ-Краків-Париж

Світовий банк забере у "Укравтодору" 220 млн доларів кредиту

Негода не вплинула на графік руху поїздів, - "Укрзалізниця"

On Top