Постачання палива для УЗ гальмує плутанина у процедурі тендерів, - Балчун
Від ефективної системи постачання палива залежить операційна ефективність "Укрзалізниці"
ПАТ "Укрзалізниця" постійно стикається з проблемою постачання палива через дуже заплутані тендерні процедури. Про це на своїй сторінці в Facebook написав голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.
"Постійно стикаємось з проблемою постачання палива через дуже заплутані тендерні процедури. Треба вийти з глухого кута, у якому опинилась залізниця протягом останніх двох років. Це ключова для мене дія, тому що ми витрачаємо на придбання палива багато мільярдів гривень на рік і це одна з найбільших позицій у наших витратах", - заявив він.
Він також додав, що від ефективної системи постачання палива залежить операційна ефективність "Укрзалізниці".
"Сьогодні можу пошкодувати, що два роки тому було прийнято рішення про використання стратегічних запасів палива "Укрзалізниці". Їх ми мали на рівні 120-ти тисяч тонн. Це дозволяло нам стабільно працювати, бути незалежними від постачальників і виходити на переговори з ними з більш сильною позицією. Мусимо знайти ефективну і прозору модель закупівлі палива для УЗ, купувати його на більш тривалий період", - повідомив він.
Балчун також анонсував проведення круглого столу 31 серпня, куди запрошено виробників та постачальників з України та інших країн, без жодних обмежень.
"Також ми хочемо бачити за цим столом представників НАБУ, АМКУ, незалежних експертів, ринкових радників. Розраховуємо на відкриту дискусію про умови тендерів, щоб вони були максимально прозорими і гарантували дотримання інтересів Укрзалізниці", - додав він.
Постійно стикаємось з проблемою постачання палива через дуже заплутані тендерні процедури. Треба вийти з глухого кута, у...
Опубліковано Войцехом Балчуном 18 серпня 2016 р.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" представила Міністерству інфраструктури детальний план дій по відновленню нормальної діяльності компанії з описом декількох сотень різних заходів.