ua en ru

Український ГСХ Дунай - Чорне море перевищує за суднопроходами Сулінський канал Румунії,- міністр транспорту

Спорудження огороджувальної дамби на підхідному каналі глибоководного суднового ходу (ГСХ) Дунай - Чорне море завершено. З такою заявою напередодні виступив міністр транспорту та зв'язку України Костянтин Єфименко, повідомляє пресова служба МТЗУ.

Міністр транспорту та зв'язку вважає це визначним кроком до реалізації амбітного проекту з відновлення судноплавства на українській частині дельти Дунаю. На думку К.Єфименка, він має більше значення, ніж навіть як ключовий відтинок транспортної артерії, міжнародного транспортного коридору. Проект, переконаний міністр, є рушійною силою для розвитку всього Придунайського регіону. Цілий регіон, його порти та навіть судноремонтний завод отримали роботу завдяки початку судноплавства на гирлі Бистрому.

«Без перебільшення, ми не лише сприяли пожвавленню економіки - ми вдихнули нове життя в регіон»,- наголошує К.Єфименко.

Однак завершенню всього будівництва ГСХ перешкоджають певні аспекти румунсько-українських стосунків. Тому, повідомив міністр транспорту України, постійно провадиться робота щодо організації спільних комісій з питань судноплавства на спільних ділянках Дунаю.

За твердженням міністра К.Єфименка, український глибоководний судновий хід вже зараз б'є рекорди з кількості суднопроходів: не лише власні з моменту відновлення судноплавства, а й Сулінського каналу. За попередній рік через ГСХ пройшло майже на третину більше суден, ніж через румунський Сулінський канал. А нещодавно, 11 листопада 2010 р., на ГСХ Дунай - Чорне море зафіксовано абсолютний рекорд з кількості суднопроходів - за добу проведено 19 суден. Це максимальний результат з проходів від часу відновлення судноплавства, і це не є межею, заявляє міністр транспорту України.